NOVI PEUGEOT E-3008

ELEKTRIČNI FASTBACK SUV NOVE GENERACIJE
NOVI PEUGEOT E-3008

Do leta 2025 bo imela znamka PEUGEOT v svoji ponudbi najširšo paleto električnih vozil med vsemi avtomobilskimi znamkami za širok krog potrošnikov v Evropi, že zdaj pa bo svojo prodajno uspešnico nadomestila s povsem novim električnim fastback SUV-jem, to je PEUGEOT E-3008 nove generacije.

 

PEUGEOT je preobrazil svoj model E-3008, s tem ko je na povsem novo raven povzdignil kreativnost njegove oblikovne zasnove, užitke v vožnji in električne zmogljivosti, ki jih ponuja uporabnikom:

 

  • PRIVLAČNOST fastback SUV-ja s prenovljeno in učinkovito oblikovno zasnovo.
  • EMOCIJE, ki jih ustvarja voznikovo mesto PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® naslednje generacije, ki užitke v vožnji dvigne na povsem novo raven.
  • ODLIČNOST po zaslugi zmogljivosti in do 700 km dosega s 100 % električnim pogonom zahvaljujoč novi konstrukcijski osnovi STLA Medium skupine Stellantis.

 


Aktualni PEUGEOT 3008 je prava prodajna uspešnica, ki je v zadnjih 7 letih v 130 državah privabila več kot 1.320.000 kupcev. PEUGEOT s tem uresničuje zastavljene ambicije, skladno s katerimi namerava do leta 2025 za vse svoje modele ponujati tudi električno izvedenko, od leta 2030 dalje pa v Evropi prodajati zgolj 100 % električna vozila. Z razkritjem novega modela E-3008 bo PEUGEOT vstopil v novo dimenzijo.

 

PEUGEOT E-3008 je prvi model, ki bo opremljen s popolnoma novo konstrukcijsko osnovo STLA Medium skupine Stellantis. Inovativna platforma je bila zasnovana tako, da ponuja najboljšo zmogljivost v svojem razredu z vidika kriterijev, ki so za stranke najpomembnejši:
doseg (do 700 km), čas polnjenja (30 minut), užitki v vožnji, zmogljivost, učinkovitost in povezljive storitve (načrtovalnik poti (Trip planner), pametno polnjenje (Smart charging), funkciji Vehicle to load in Plug&Charge ter posodobitve na daljavo »Over The Air«).

 

Proizvodnja PEUGEOTA E-3008 bo potekala izključno v tovarni Sochaux v Franciji, njegova prodaja pa bo stekla februarja 2024.

 

Ponudba bo temeljila na dveh nivojih opreme, Allure in GT s po tremi opcijskimi paketi za lažjo izbiro in tremi električnimi pogonskimi sklopi (210 KM, 230 KM s podaljšanim dosegom in 320 KM Dual Motor s štirikolesnim pogonom) ter dvema hibridnima pogonskima sklopoma, ki bosta na voljo na nekaterih trgih.

 

LINDA JACKSON, GENERALNA DIREKTORICA PEUGEOT: »Lansiranje modela E-3008 nove generacije je pomemben korak v korenitem preoblikovanju znamke PEUGEOT v 100-odstotno električno znamko, ki postavlja nova merila na področju dizajna, užitkov v vožnji in učinkovitosti. S svojo zunanjo oblikovno zasnovo, spektakularnim voznikovim mestom PEUGEOT Panoramic i-Cockpit®, užitki v vožnji in električno učinkovitostjo brez primere bo E-3008 popeljal znamko PEUGEOT v novo dobo, v kateri bo francoska avtomobilska znamka za širok krog potrošnikov na trgu ponujala najširšo paleto električnih vozil.«

 

 

 

PRIVLAČNOST: NOVI E-3008 POVZDIGUJE KREATIVNOST OBLIKOVNE ZASNOVE NA VIŠJO RAVEN

 

Z novim modelom E-3008 oblikovna zasnova znamke PEUGEOT vstopa v novo električno dobo, v kateri bo privlačnost določala slogovne poteze v prid učinkovitosti.

 

MATTHIAS HOSSANN, DIREKTOR OBLIKOVANJA PEUGEOT: »Novi E-3008 združuje iznajdljivost in drznost znamke Peugeot ter uteleša vse vrednote naše znamke.
V okviru prenove modela 3008 smo se lotili njegove sodobnosti, uskladitve dinamičnega dizajna z optimalno učinkovitostjo prek silhuete fastback in inovacij z novo generacijo voznikovega mesta PEUGEOT Panoramic i-Cockpit®.
«

 

 

  • (Aero)dinamične linije fastback SUV-ja z mačjo držo

 

Novi E-3008 nemudoma izstopa iz množice zaradi svoje linije fastback SUV. Njegova oblika karoserije je dinamična in hkrati aerodinamična (Cx 0,28), tako da je novi E-3008 hkrati eleganten, učinkovit in prostoren.

 

Dinamičnost mačjih linij novega vozila E-3008 gre pripisati tudi uravnoteženim meram vozila (dolžina: 4,54 m, širina: 1,89 m, višina: 1,64 m), ki ga uvrščajo med najbolj kompaktne 100-odstotno električne SUV-je segmenta C, hkrati pa ponuja veliko bivalnega prostora in prostornine v prtljažniku.

 

 

  • Visokotehnološki prednji del

 

PEUGEOT je za svoj novi model E-3008 vpeljal prednji del s povsem novo končno obdelavo. Še vedno je sicer opremljen z legendarno osvetlitvijo znamke s tremi levjimi kremplji, končna obdelava prednjih žarometov in okrasne maske pa je povsem nova.

 

Okrasna maska novega vozila E-3008 ponazarja električne gene tega modela.

 

Prednji del je oblikovan okoli novega logotipa PEUGEOT ter zajema novi svetlobni podpis in okrasno masko brez razločne razmejitve, ki jo ustvari zgolj prelivajoči odtenek barve karoserije.

 

Nad okrasno masko se razteza ozka in elegantna okrasna letev, ki obdaja celoten prednji del in zajema nadvse kompaktna prednja žarometa. Ta prepoznaven oblikovni element daje novemu modelu E-3008 še posebej prodoren videz ter potrjuje njegovo sodobnost in edinstveno osebnost.

 

Vse izvedenke so opremljene z LED žarometi. E-3008 GT je serijsko opremljen z novo tehnologijo Pixel LED znamke PEUGEOT, ki svetlobni snop žarometov samodejno prilagaja prometnim razmeram in tako ohranja optimalno osvetlitev brez oviranja drugih udeležencev v prometu.

 

 

 

 

 

 

  • Koncept, ki na novo odkriva linije izvedenke fastback

 

PEUGEOT je tradicionalni nagib linije fastback na zadnjem delu vozila moderniziral z »lebdečim« spojlerjem. Ta inovativni element je popestril krivuljo karoserije novega vozila E-3008 in hkrati optimalno izboljšal aerodinamičnost.

 

Razkošen zadnji del novega vozila E-3008 se ponaša z dinamično obliko, ki jo poudarja simbolična osvetlitev v obliki sledi treh levjih krempljev, ki so pri izvedenki GT v 3D-tehniki, hkrati pa ohranja veliko prostora v drugi vrsti in enako prostornino prtljažnika (520 litrov, ne glede na motor) kot pri prejšnjem modelu 3008.

 

 

  • Izčiščena oblika karoserije

 

Pri novem modelu E-3008 je vsaka oblikovna podrobnost premišljena in zasnovana tako, da zagotavlja še bolj moderen videz in večjo učinkovitost.

 

Neopazna tesnila bočnih stekel v vratih prispevajo k izčiščeni zasnovi stranic vozila. Število dekorativnih vložkov na karoseriji je bilo zmanjšano, odstranjeni pa so bili tudi vsi kromani deli.

 

 

  • Inovativna, profilirana kolesa

 

PEUGEOT je po zgledu inovativnega pristopa, vpeljanega že z modelom 408, tudi vozilo E-3008 opremil s platišči, ki hkrati prispevajo k sodobnemu videzu in aerodinamičnim zmogljivostim.

 

Na sredini 19- ali 20-palčnih platišč s tehnično dovršeno in geometrijsko zasnovo se nahaja novi logotip PEUGEOT.

 

 

  • Prefinjena in trajna zunanja končna obdelava

 

Zunanja končna obdelava modela E-3008 se lahko pohvali z inovativnim, sodobnejšim in trajnostnim pristopom. Kromani deli so bili odstranjeni na račun lakiranih površin, ki krasijo nekatere elemente: siva Météore na prednjem spojlerju in zadnjem odbijaču, črna Orbital na ohišjih zunanjih ogledal in spodnjem delu linije trupa.

 

Novi E-3008 je na voljo v šestih barvah karoserije.

 

Zahvaljujoč inovativnim dikroičnim pigmentom modra barva Obsession prehaja iz modre v zeleno, odvisno od svetlobe in linij karoserije, kar elegantno odraža vstop modela E-3008 v novo dobo. Povsem nova modra barva Ingaro s svojimi subtilnimi odsevi odlično poudarja sodobne linije novega vozila E-3008.

 

Poleg pravkar omenjenih so na voljo še naslednje barve: bela Okenite, črna Perle, siva Perle in siva Titane.

 

Izvedenka GT novega E-3008 pa je serijsko na voljo v dvobarvni kombinaciji s svetleče črno streho.

 

Pri električnih izvedenkah GT so spodnji deli prednjega in zadnjega odbijača, blatniški koši in zaščite pragov vrat prav tako v svetleči črni barvi.

 

  • Tehnološki in visokokakovostni potniški prostor

 

Nadvse privlačen videz in tehnološke detajle potniškega prostora, poleg spektakularnega 21-palčnega panoramskega zaslona novega voznikovega mesta PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® (glejte spodaj), poudarja tudi ambientalna LED osvetlitev, ki jo je mogoče prilagoditi v 8 različnih barvah.

 

Njena svetloba odseva v elegantni oblogi iz pravega aluminija, ki se razteza prek celotne armaturne plošče vse do vrat. Kombinacija aluminija, svetlobe in patinasto sive tkanine ustvarja edinstveno, visokokakovostno harmonijo premijskih materialov.

 

 

 

EMOCIJE: NOVI PANORAMSKI I-COCKPIT® ZA SPEKTAKULARNE UŽITKE V VOŽNJI

 

Obljubo o inovativnosti in eleganci, ki jo dajejo zunanje površine vozila E-3008, izpolnjuje tudi notranjost. Novi PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® povzdigne užitke v vožnji na višjo raven.

 

  • Lebdeči in ukrivljeni 21-palčni panoramski zaslon HD v vlogi instrumentne plošče v višini oči in sredinskega zaslona na dotik

 

Ekipe znamke PEUGEOT so se odločile združiti dva od treh temeljnih elementov voznikovega mesta i-Cockpit®, in sicer instrumentno ploščo v višini oči in veliki sredinski zaslon na dotik. Odslej sta torej vgrajena v ukrivljeni panoramski zaslon, sestavljen iz ene same 21-palčne plošče visoke ločljivosti, ki sega od levega konca armaturne plošče do sredinske konzole.

 

Ta panoramski zaslon resnično lebdi nad armaturno ploščo. Učinek »lebdenja« dodatno poudarja posebna ambientalna osvetlitev na LED-diode, ki se nahaja pod zaslonom.

 

Za zagotovitev optimalne ergonomije je 21-palčni panoramski zaslon rahlo ukrivljen proti vozniku, hkrati pa lahko do njega dostopa tudi prednji sopotnik s svoje desne strani. Izjemno velik in visoko kakovosten digitalni zaslon združuje dve ključni funkciji voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit®:

 

- Na levi strani panoramskega zaslona oziroma nad kompaktnim volanom se nahaja instrumentna plošča, na kateri se prikazujejo vse informacije o vožnji (hitrost, merilnik moči, sistemi za pomoč pri vožnji, pretoki energije itd.).

 

- Na desni strani panoramskega zaslona, se pravi na sredini armaturne plošče, pa se nahaja predel na dotik, ki je dostopen tako vozniku kot njegovemu sopotniku. Na tem zaslonu lahko upravljate sistem za ogrevanje/klimatizacijo, navigacijo, medije/povezljivost itd.

 

Novi PEUGEOT i-Cockpit® je pri izvedenkah Allure modela E-3008 serijsko opremljen z dvema 10-palčnima digitalnima zaslonoma, ki sta postavljena na en sam nosilec in ustvarita enak lebdeči učinek kot 21-palčni zaslon.

 

 

 

  • Prenovljena arhitekturna zgradba in ergonomija

 

Novi panoramski PEUGEOT i-Cockpit® se ponaša s povsem novo arhitekturno zgradbo, saj je panoramski zaslon nameščen visoko na armaturni plošči s pomočjo pritrdilnega sistema, ki ga iz potniškega prostora ne opazimo. Tovrstna razporeditev omogoča optimalen dostop in pregled nad informacijami, ki se prikazujejo na 21-palčnem panoramskem zaslonu.

 

Na osrednjem delu armaturne plošče so nameščene po meri nastavljive tipke na dotik i-Toggles, ki si jih lahko uporabnik individualno nastavi za hiter dostop do desetih najljubših funkcij, bodisi za klicanje priljubljenega stika, aktiviranje navigacije do pogosto obiskovane destinacije, vklop priljubljene postaje avtoradia, nastavitev idealne temperature klimatske naprave itd.

 

Sredinska konzola je zračna in izčiščena, tako da nudi še več prostora za shranjevanje in za potnika na prednjem sedežu, ki ima na voljo še posebej prijeten, široko odprt prostor.

 

Prostorno arhitekturo je omogočil premik izbirnika samodejnega menjalnika na armaturno ploščo. Izbirnik se odslej namreč nahaja na desni strani volana, tik ob gumbu Stop/Start vozila. Optimalna ergonomska oblika omogoča enostaven dostop do izbirnika menjalnika in zaustavitev ali zagon motorja z eno samo intuitivno kretnjo.

 

 

  • Novi kompaktni volan s stikali na dotik

 

Kompaktni volan je že od nekdaj temeljni element voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit®, zdaj pa je bil temeljito prenovljen, da zagotavlja še boljši občutek in udobje pri vožnji. Seveda je ohranil svoje kompaktne mere, vendar je pridobil bolj sodobno obliko: oblikovno prenovljeni osrednji del je odslej še manjši in »izoliran« od volanskih krakov, da poustvari učinek lebdenja, podobno kot panoramski zaslon na armaturni plošči.

 

Upravljalna stikala na kompaktnem volanu so povsem nova in zagotavljajo optimalno ergonomijo. Samodejno zaznajo voznikove prste, vendar se aktivirajo šele, ko jih voznik pritisne, da ne bi prišlo do napačnih manevrov.

 

Pri izvedenki E-3008 GT je novi volan manjših dimenzij tudi serijsko na voljo s funkcijo ogrevanja.

 

Skupaj z novim panoramskim voznikovim mestom PEUGEOT i-Cockpit® sta na voljo tudi dve novi obvolanski ročici tanke in elegantne oblike, ki se nahajata za kompaktnim volanom. Poleg tega pa tudi ročici za regenerativno zaviranje.

 

 

 

 

  • Izjemno udobje

 

Potniška kabina novega E-3008 potnikom ponuja sproščujočo izkušnjo v velikem in dobro osvetljenem prostoru. Nova prednja sedeža v kombinaciji materiala TEP in tkanine pri izvedenki Allure ter materialov TEP in Alcantara pri izvedenki GT nudita izjemno udobje. Sedalni del se ponaša s privlačno obliko in vsebuje peno visoke gostote.

 

Prednja sedeža novega vozila E-3008 sta prejela prestižno oznako AGR (Aktion für Gesunder Rücken), ki jo podeljuje nemško združenje zdravnikov in terapevtov, ki spodbuja raziskave na področju preprečevanja bolečin v hrbtu.  Pri izvedenki GT sta prednja sedeža opremljena tudi s funkcijami prezračevanja, masaže in ogrevanja. Slednje je na voljo tudi za zadnje sedeže.

 

Prvič v ponudbi znamke PEUGEOT pa sta na voljo tudi prednja sedeža, ki sta lahko opremljena s prilagodljivimi bočnimi oporami, ki se električno napihnejo ali izpraznijo, da se popolnoma prilagodijo obliki potnikovega telesa.

 

Za zagotovitev zdrave notranje atmosfere je novi PEUGEOT E-3008 opremljen s sistemom AQS (Air Quality System), ki nenehno nadzoruje kakovost zraka, ki vstopa v potniški prostor, in po potrebi samodejno vklopi funkcijo kroženja notranjega zraka. Za še večjo brezskrbnost pa od nivoja opreme GT dalje skrbi opcijski sistem Clean Cabin za obdelavo zraka s filtriranjem škodljivih izpušnih plinov in trdnih delcev. Kakovost zraka je prikazana na desni strani panoramskega zaslona.

 

Visoko dovršeno zvočno izolacijo lahko dodatno izboljšate z opcijskimi laminiranimi prednjimi stekli v kombinaciji z visokokakovostnim sistemom Focal® Premium Hi-Fi, ki je rezultat večletnega skupnega oblikovanja znamke PEUGEOT in ekipe Focal®, specializirane francoske blagovne znamke visokokakovostnih avdio sistemov.

 

Sistem Hi-Fi Premium Focal® zajema deset zvočnikov z ekskluzivnimi in patentiranimi tehnologijami:

- 4 visokotonski zvočniki TNF z vbočeno kupolo iz aluminija,

- 4 nizkotonski/srednjetonski zvočniki z membrano Polyglass in vzmetenjem TMD (Tuned Mass Damper) ter premera 165 mm,

- 1 center zvočnik z membrano Polyglass z izboljšano zmogljivostjo,

- 1 optimizirani nizkotonski zvočnik Power Flower™.

 

Vgrajeni so skupaj z novim 12-kanalnim ojačevalnikom z močjo 690 W (tehnologija kategorije D). Glasbeno doživetje je dodatno obogateno po zaslugi inovativnega načina poslušanja »Front-Optimized«, ki prvo vrsto sedežev vozila e-3008 spremeni v pravi oder z dogajanjem v živo.

 

 

  • Številna odlagalna mesta in prostoren prtljažnik

 

V potniški kabini novega E-3008 je na voljo 17 različnih odlagalnih mest s skupno prostornino približno 34 litrov: enostavno dostopna površina za brezžično polnjenje telefona na sredinski konzoli, hladilni prostor pod sredinskim naslonom za roke, držalo za očala na strešni konzoli, držalo za skodelice in predal za drobnarije.

 

S 520 litri uporabne prostornine pod polico za prtljago je prtljažnik novega E-3008 enako prostoren kot pri njegovem predhodniku. Nova konstrukcijska osnova STLA Medium omogoča enako prostornino prtljažnika ne glede na tip motorja.

 

 

  • Dinamično podvozje za učinkovitost in užitke v vožnji

 

E-3008 upravičuje sloves znamke PEUGEOT glede lege na cesti in užitkov v vožnji.

 

Nova konstrukcijska osnova STLA Medium zajema povsem novo prednjo in zadnjo premo, ki zavoljo svoje zasnove zagotavljata dinamično lego na cesti. K tej dinamičnosti prispeva še arhitektura te konstrukcijske osnove, za katero je bilo uporabljenih zelo veliko lahkih in trdnih materialov in ki je omogočila znižanje težišča vozila po zaslugi idealne postavitve enoslojne baterije čim nižje med kolesi.

Štirje načini vožnji za optimalne zmogljivosti

 

Z upravljalnim stikalom na sredinski konzoli lahko voznik izbere enega od štirih načinov vožnje, s katerimi se zmogljivosti vozila E-3008 idealno prilagajajo njegovim željam in/ali razmeram v prometu:

 

- Način Normal je privzeti način delovanja. Moč in navor se rahlo zmanjšata, ko je pedal za pospeševanje pritisnjen med 0 in 70 %, nad 70 % pa sta na voljo celotna razpoložljiva moč in navor.

 

- Način Eco omogoča bolj tekočo vožnjo in nižjo porabo energije po zaslugi posebne konfiguracije pedala za pospeševanje, omejevanja moči in navora ter zmanjšanja zmogljivosti ogrevanja in klimatske naprave.

 

- Način Sport omogoča bolj dinamično vožnjo z uporabo posebnih konfiguracij za servo volan, pedal za pospeševanje in menjalnik.

 

- Način 4WD (po potrebi) je na voljo pri hitrosti do 135 km/h in porazdeli moč na vsa štiri kolesa, ko postane vozišče spolzko (sneg, blato itd.).

 

  • SUV za okretno mestno vožnjo

 


Novi E-3008 je kompaktno zasnovan in ima najmanjši obračalni krog (10,6 m) med vsemi 100-odstotno električnimi SUV-ji v svoji kategoriji, zato se še posebej dobro znajde v mestnem prometu. Za lažje manevriranje je serijsko opremljen z zadnjo kamero, ki vozniku ponuja dva zorna kota: pogled od zadaj ali iz ptičje perspektive. Kamera je opremljena s šobo za čiščenje, ki omogoča predvajanje brezhibne slike v vseh razmerah.

 

Za doplačilo je novi E-3008 lahko opremljen s sistemom PEUGEOT VisioPark 360°, ki s štirimi kamerami, nameščenimi tik poleg prednjih in zadnjih koles, ter 12 senzorji, razporejenimi po vozilu, omogoča 360-stopinjski razgled nad okolico. Na ta način se lahko izognete vsem oviram v bližini vozila.

 

 

 

 

  • Razširjene možnosti za polsamodejno vožnjo

 

PEUGEOT je s sistemom Drive Assist Plus, ki je na voljo za novo vozilo E-3008, naredil še en korak naprej proti polsamodejni vožnji. Sistem nudi vozniku pomoč ob podpori številnih zaznaval vozila (kamere, radarski merilniki itd.) in informacij iz povezljivega navigacijskega sistema.

 

Ti asistenčni sistemi so zasnovani tako, da razbremenijo voznika na večpasovnih cestah, kot so avtoceste ali hitre ceste:

 

- Prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop&Go in pomoč pri zadržanju vozila na voznem pasu: upravljata smer in hitrost novega vozila E-3008 ter ga ohranjata na voznem pasu in pri hitrosti, ki jo je predhodno nastavil voznik.

 

- Polsamodejna menjava voznega pasu: sistem po potrebi zamenja vozni pas namesto voznika. Slednji mora le vklopiti smerokaz in pritisniti gumb »OK« na volanu, sistem pa ga usmeri na želeni vozni pas.

 

- Vnaprejšnje priporočilo o omejitvi hitrosti: ta sistem prebira podatke s prometnih znakov in zbira informacije iz povezljivega navigacijskega sistema, da zazna vsako spremembo omejitve hitrosti in vozniku predlaga, naj prilagodi hitrost prilagodljivega tempomata. Če zazna dež, naprava takoj predlaga zmanjšanje hitrosti v skladu z omejitvami hitrosti, na primer s 130 na 110 km/h na avtocesti.

 

Te zmožnosti za polsamodejno vožnjo zahtevajo potrditev s strani voznika. Senzorji nadzirajo dogajanje in poskrbijo, da ima voznik ves čas roke na volanu.

 

  • Celovita paleta aktivnih varnostnih sistemov

 

Model E-3008 je pridobil najnovejše tehnologije znamke PEUGEOT za aktivno varnost, kot so:

- Samodejno zaviranje v sili z opozorilnikom na nevarnost naleta, ki zaznava vozila, pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, od hitrosti 7 km/h do 140 km/h.

- Aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu ali prekoračitev stranske talne črte s popravkom smeri vožnje.

- Opozorilnik na voznikovo nepozornost, ki zaznava znake nezbranosti z analiziranjem mikro premikov volana.

- Razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov in prikaz na digitalni instrumentni plošči: Stop, enosmerna cesta, prepovedano prehitevanje, konec prepovedi prehitevanja... poleg običajne signalizacije, ki se nanaša na hitrost.

- Nadzor mrtvega kota z dolgim dometom (do 75 metrov).

- Nadzor med spustom s samodejnim uravnavanjem hitrosti omeji tveganje zdrsa ali izgube nadzora med spustom s hitrostjo nižjo od 30 km/h, bodisi v prestavi za vožnjo naprej ali v vzvratni prestavi.

- Napredni nadzor pogona optimizira oprijem na spolzkih površinah. Vklopite lahko enega od treh položajev: sneg, blato in pesek.

 

 

 

 

ODLIČNOST: NEPREKOSLJIVE ELEKTRIČNE ZMOGLJIVOSTI IN VRHUNSKA POVEZLJIVOST

 

Nova električna konstrukcijska osnova STLA Medium skupine Stellantis, ki bo premierno na voljo za model E-3008, bo znamki PEUGEOT omogočila izpolniti pričakovanja kupcev 100-odstotno električnih vozil z vidika zmogljivosti, učinkovitosti, dosega in zmogljivosti polnjenja.

 

JEROME MICHERON, PRODUKTNI DIREKTOR PEUGEOT: »Glede na uspeh prejšnjega modela 3008 in kupce, ki so nam zaupali, smo morali izkazati veliko drznosti. Z novim E-3008 bo znamka PEUGEOT vstopila v novo dobo, tako na področju dizajna kot elektrifikacije. E-3008 je zasnovan za zahtevne stranke, ki so nenehno v pogonu.«

 

 

  • Električna platforma, ki postavlja nove standarde

 

PEUGEOT E-3008 je prvi model, ki bo opremljen s popolnoma novo konstrukcijsko osnovo STLA Medium skupine Stellantis. Zasnovana je za prihodnja električna vozila skupine Stellantis in postavlja nova merila na trgu.

 

Konstrukcijska osnova STLA Medium »BEV-by-design« se ponaša z rekordno količino shranjene energije med kolesi, ki znaša do 98 kWh pri še vedno kratki medosni razdalji (2,73 metra pri modelu E-3008). Po zaslugi te visokozmogljive zasnove E-3008 ponuja najboljši doseg v svoji kategoriji (do 700 km), hkrati pa ostaja kompakten (dolžina 4,54 m).

 

  • Širok izbor zmogljivih električnih motorjev

 

Novi E-3008 je bil od samega začetka zasnovan kot električni model, za katerega bodo na voljo trije motorji z ničelnimi emisijami (cikel WLTP je v fazi homologacije), ki izpolnjujejo vse potrebe strank:

 

- osnovni motor s 525 km dosega, dvokolesnim pogonom in 210 KM/157 kW,

- motor Dual Motor s 525 km dosega, štirikolesnim pogonom in 320 KM/240 kW,

- motor Long Range s 700 km dosega, dvokolesnim pogonom in 230 KM/170 kW.

 

 

  • Električni motor in menjalnik

 

Nova generacija sinhronih motorjev s trajnimi magneti zagotavlja večjo moč in boljši izkoristek. Različice z dvokolesnim pogonom imajo 157 kW (343 Nm) ali 170 kW (343 Nm). Različica z dvema motorjema in štirikolesnim pogonom skupno ponuja 40 kW moči (157 kW spredaj in 83 kW zadaj). Prednji motor zagotavlja 343 Nm navora, zadnji motor pa 166 Nm.

 

Ta električni motor izdeluje in proizvaja mešana družba STELLANTIS-NIDEC v Trémeryju, v Franciji.

 

Menjalnik izdeluje in proizvaja skupina Stellantis v Valenciennesu (Francija). Razmerje za izvedenko z dvokolesnim pogonom (525 km) pa znaša 9,77.

 

 

 

  • Baterija

 

Visokonapetostna litij-ionska baterija 400 V s kemično sestavo NMC (nikelj, mangan in kobalt) je nameščena v podu in napaja električni motor za pogon vozila.

 

Ostale električne porabnike (luči, informacijsko razvedrilni sistem itd.) še vedno napaja 12-voltna baterija, ki se napaja iz visokonapetostne baterije prek pretvornika.

 

Obstajajo tri tehnične opredelitve visokonapetostne baterije (cikel WLTP je trenutno v fazi homologacije):

  • 525 km dosega (dvokolesnim pogonom) s 73 kWh,
  • Dual Motor s 525 km dosega in 73 kWh,
  • Long Range s 700 km dosega (dvokolesni pogon) in 98 kWh.

 

Toplotno upravljanje baterije s kroženjem hladilne tekočine zagotavlja izjemno hitro polnjenje, optimizirani doseg in daljšo življenjsko dobo.

 

Toplotna črpalka seveda prispeva k toplotnemu udobju potnikov, hkrati pa varčuje z energijo v bateriji.

 

Garancija na baterijo velja 8 let (oziroma 160.000 kilometrov) za 70 % kapacitete polnjenja.

 

 

  • Hitro polnjenje

 

Polnilni vtič se nahaja na zadnjem levem blatniku in vsebuje priključka Mode 2/3 (izmenični tok) in Mode 4 (enosmerni tok).

 

Za polnjenje z izmeničnim tokom sta na voljo dva tipa vgradnih polnilnikov, ki ustrezata vsem strankinim vrstam rabe in rešitvam za polnjenje. Serijsko je na voljo enofazni polnilnik 11 kW, za doplačilo pa trifazni polnilnik z močjo 22 kW.

 

Za polnjenje z enosmernim tokom na super hitrih polnilnicah lahko vtičnica Mode 4 novega E-3008 sprejme moč do 160 kW. Serijska baterija vozila E-3008 se tako od 20 % do 80 % napolni v 30 minutah, baterija izvedenke z dolgim dosegom (Long Range) pa v manj kot 30 minutah.

 

 

  • Razširjene električne funkcije

 

  • Funkcija V1G ali Smart Charging

Funkcija Smart Charging novega PEUGEOTA E-3008, ki je združljiva s storitvami dobaviteljev električne energije, nastavi čas in moč polnjenja baterije glede na časovne intervale, s čimer zagotovi optimalne stroške polnjenja.

 

 

  • Funkcija V2L (Vehicle to Load)

Nadvse priročna funkcija Vehicle to Load omogoča napajanje električne naprave prek visokonapetostne baterije novega PEUGEOTA E-3008. Tako lahko na primer napolnite električno kolo ali vklopite svojo električno napravo. Sistem zagotavlja do 3 kW in 16 A.

 

 

 

 

  • Funkcija Plug & Charge

Funkcija Plug & Charge poenostavi postopek avtentikacije vozila na polnilnem mestu, ki je združljivo s funkcijo "Plug & Charge", saj samodejno identificira in prepozna novega PEUGEOTA E-3008. Stranka mora le priključiti svoje vozilo E-3008 in s tem neposredno sproži polnjenje vozila, hkrati pa se ji obračunajo tudi stroški, ne da bi ji bilo treba vzeti iz žepa plačilno ali identifikacijsko kartico.

 

 

  • Tristopenjsko regenerativno zaviranje

 

S to funkcijo lahko instinktivno in enostavno prilagodite stopnjo rekuperacije energije in stopnjo upočasnitve vozila.

 

Z obvolanskima ročicama, ki sta nameščeni za volanom manjših dimenzij, lahko v treh stopnjah vklopite regenerativno zaviranje, pri čemer z levo ročico povečate regeneracijo, z desno pa jo zmanjšate.

  • Nizka (-0,6 m/s²) za občutke, kakršne omogoča vozilo z motorjem z notranjim zgorevanjem.
  • Zmerna (-1,2 m/s²) za poudarjeno upočasnjevanje ob odmiku noge s pedala za pospeševanje.
  • Povečana (-1,8 m/s²) za maksimalno upočasnjevanje ob odmiku noge s pedala za pospeševanje in maksimalno regeneracijo.

 

Zadnji dve stopnji samodejno vklopita zadnje zavorne luči.

 

  • Hibridni in priključni hibridni motorji

 

Ponudbo dopolnjujeta dva elektrificirana motorja (hibridni in priključni hibridni), ki bosta na voljo na nekaterih tržiščih. Na voljo bo tudi poseben motor za mednarodne trge. Podrobnosti bodo objavljene pozneje.

 

 

  • Zadnja generacija povezljivih sistemov za informiranje PEUGEOT

 

Nivo opreme Allure je serijsko opremljen s sistemom PEUGEOT i-Connect , ki ponuja popolno povezljivost s funkcijo brezžičnega zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto).

 

Za izpopolnjene tehnološke izkušnje skrbi sistem PEUGEOT i-Connect® Advanced, ki je pri izvedenki E-3008 GT na voljo serijsko. Opremljen je z zmogljivim povezljivim navigacijskim sistemom TomTom, ki vključuje funkcijo »trip planner« za optimalno načrtovanje vožnje, s čimer se poveča doseg vozila in olajša polnjenje. Za izračun idealne poti sistem upošteva številne informacije, med drugim razdaljo, ki jo je treba prevoziti, stopnjo napolnjenosti baterije na začetku vožnje, želeno stopnjo napolnjenosti baterije ob prihodu na cilj, hitrost, porabo energije, promet, vrsto cestišča, naklon ... in seveda polnilna mesta, ki so na voljo na poti do cilja.

 

Z ukazom »OK PEUGEOT« funkcije za glasovno prepoznavanje naravnega glasu lahko dostopate do funkcij informacijsko razvedrilnega sistema, ogrevanja in klimatizacije ter telefona. Funkcija za glasovno prepoznavanje lahko odslej loči ukaze, ki jih izreče voznik ali sopotnik.

 

Sistem vsebuje navodila za uporabo in poučne vsebine, ki so uporabnikom v pomoč in jim ponudijo odgovore na njihova vprašanja. Do poučnih vsebin lahko dostopijo prek povezave s QR kodo. Posodobitve sistema se izvajajo daljinsko »over the air«.

 

  • Celovita povezljivost

 

Vsi modeli E-3008 imajo dve vtičnici USB-C v prednjem delu, na sredinski konzoli, eno za polnjenje in prenos podatkov, drugo pa samo za polnjenje.

 

Vozila E-3008 s sistemom PEUGEOT i-Connect® Advanced imajo dve dodatni vtičnici USB-C (za polnjenje) na zadnji strani sredinske konzole za potnike v drugi vrsti sedežev. Vsi Peugeoti E-3008 so opremljeni s tremi 12-voltnimi vtičnicami, ki se nahajajo spredaj in zadaj na sredinski konzoli ter v prtljažnem prostoru.

 

Na sredinski konzoli pod stikali i-Toggles se nahaja površina za brezžično polnjenje telefona (15 W).

 

  • Nove povezljive storitve*

 

Aplikacija za pametne telefone My PEUGEOT potnikom vozila E-3008 omogoča, da so ves čas povezani s svojim vozilom in na daljavo dostopajo do številnih funkcij:

 

- Geolokacija vozila in prejem opozoril, ki vas opozarjajo na morebitne vzdrževalne servisne posege.

 

- Daljinsko upravljanje zapiranja vrat in vklop luči ali hupe, da lahko poiščete svoj avtomobil.

 

- Sprožitev ali nastavitev vnaprejšnjega klimatiziranja. Poleg večjega udobja vam ta funkcija pri priključenem vozilu zagotavlja tudi optimalen doseg, saj baterija hitreje doseže optimalno delovno temperaturo.

 

 - Pregledovanje, programiranje, sprožitev ali časovni zamik polnjenja baterije. Poleg tega, da prihranite precej časa, je to tudi način, da ne porabite ali potrošite več, kot je potrebno.

 

- E-Routes ponudnika Free2move Charge je načrtovalnik potovanj ali »Trip Planner« , ki je na voljo na pametnih telefonih.

 

- App Store je zbirka aplikacij z različnih področij (glasba, potovanja, novice, zabava, vreme itd.), ki so na voljo neposredno iz informacijsko razvedrilnega sistema novega vozila E-3008.

 

 

*Za nekatere storitve je morda potrebno skleniti naročnino.

 

  • Okoljevarstveni pristop

 

  • Trajnostni materiali

Za novega PEUGEOTA 3008 uporabljamo več kot 500 kg zelenih materialov v celotnem vozilu (kovine + polimeri):

- zeleno jeklo in aluminij predstavljata 60 % celotne mase zelenih materialov;

- več kot 30 polimernih delov je izdelanih iz zelenih materialov;

- reciklirana plastika se uporablja za odbijače, spojlerje, odlagalna mesta in preproge.

 

Trajnostni oblikovalski pristop se odraža v zmanjšanem številu dekorativnih vložkov na karoseriji in odpravi vseh kromanih delov na zunanjosti novega modela 3008.

 

  • Integriran industrijski ekosistem

 

Znamka PEUGEOT se je v okviru svojega trajnostnega pristopa odločila razvojno zasnovo in izdelavo novega vozila E-3008 izvajati na lokalni ravni v Franciji. Baterije so zasnovane v tovarni Stellantis v Mulhousu, nato pa pakete sestavijo v tovarni Sochaux, kjer poteka proizvodnja modela E-3008.

 

 

  • Pregledna ponudba

 

E-3008 je na voljo v dveh nivojih opreme: Allure in GT.

 

Izvedenke E-3008 Allure imajo enobarvno karoserijo in oblazinjenje iz kombinacije materiala TEP in tkanine z reliefnimi motivi. Glavna serijska oprema: prostoročni vstop in zagon, zadnja kamera HD, zadnji parkirni senzorji, žarometi in luči na diode LED, 19-palčna lita platišča, PEUGEOT i-Cockpit® z dvema 10-palčnima digitalnima zaslonoma, povezljivi informacijski sistem PEUGEOT i-Connect® itd.

 

Izvedenke E-3008 GT imajo dvobarvno karoserijo s črno streho in oblazinjenje Alcantara. Glavna serijska oprema, poleg opreme iz izvedenke Allure: 20-palčna lita platišča, žarometi Pixel LED, parkirni senzorji spredaj, motorizirana prtljažna vrata, ogrevana sprednja sedeža in ogrevani volan, površina za indukcijsko polnjenje pametnega telefona, prilagodljiva ambientalna osvetlitev, PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® z 21-palčnim ukrivljenim zaslonom, prilagodljiva stikala i-Toggles, povezljivi informacijski sistem PEUGEOT i-Connect® Advanced...

 

 

 

  • NOVI PEUGEOT E-5008

Strategijo 100-odstotne elektrifikacije naše ponudbe bomo dopolnili z velikim premijskim SUV-jem na električni pogon visokega razreda, s katerim ciljamo na širši krog kupcev velikih SUV-jev. Več podrobnosti bo znanih v začetku leta 2024.