NOVI PEUGEOT E-208 GTi

NOVI PEUGEOT E-208 GTi VEČ ZABAVE, VEČ LASTNOSTI GTi-ja KOT KDAJKOLI PREJ!
Danes nam PEUGEOT na znamenitem dirkališču dirke 24 ur Le Mansa predstavlja svoj novi PEUGEOT E-208 GTi.
Tega izjemnega dogodka, ki ga znamka prireja v osrčju »fan cone« PEUGEOT za svoje navijače in medije, ki so bili na to priložnost posebej povabljeni, se udeležujejo tudi Alain FAVEY, generalni direktor PEUGEOT, Jean-Marc FINOT, generalni direktor Stellantis Motorsport, Matthias HOSSANN, direktor oblikovanja PEUGEOT in Paul Di RESTA, uradni voznik ekipe Peugeot Total Energies.
Izboru vozil PEUGEOT E-208, ki žanje veliko tržnih uspehov, se je pridružila izvedenka z oznako GTi, s katero se PEUGEOT vrača k svojim koreninam. PEUGEOT E-208 GTi ponuja izjemne občutke v vožnji, saj z 206 kW (280 konjskimi močmi) in pospeškom od 0 do 100 km/h v le 5,7 sekunde dosega najboljše zmogljivosti v segmentu.
Pred štiridesetimi leti se je PEUGEOT z lansiranjem modela 205 GTi zapisal v zgodovino avtomobilizma. V 1,6-litrski različici (1984) in nato v 1,9-litrski različici (1986) je 205 GTi pionirsko predstavil nov koncept majhne športne limuzine, ki združuje izjemne zmogljivosti in užitke v vožnji s športnim, a subtilnim dizajnom in edinstveno vsestranskostjo.
V štirih desetletjih je oznaka PEUGEOT GTi pustila pečat v zgodovini športnih avtomobilov z več serijskimi modeli, znanimi po svojih zmogljivostih in dinamičnih lastnostih – 306, 206, 207, 208... – ter v zgodovini avtomobilskega športa s številnimi zmagami, zlasti na klasičnih in vzdržljivostnih relijih. GTi ni le oznaka, temveč priznanje, ki potrjuje odličnost nekaterih najbolj legendarnih modelov znamke PEUGEOT.
Danes PEUGEOT še naprej piše legendo o različici GTi, tako da na novo interpretira DNK te ikone in vanjo vnaša sodobnost, zabavo in tehnologijo. Novi PEUGEOT E-208 GTi je prvi 100-odstotno električni GTi. Obljublja dolgotrajne užitke v vožnji, edinstveno zmogljivost v segmentu B in izjemno vsestranskost.
PEUGEOT E-208 GTi ima še več lastnosti različice GTi kot kdajkoli prej! Saj znamka PEUGEOT zelo resno jemlje užitke v vožnji. PEUGEOT E-208 GTi odpira vrata v novo dobo.
ELEGANCA, DOMISELNOST, ODLIČNOST: IZRAZ FRANCOSKE KARIZME
Novi PEUGEOT E-208 GTi je plod dela inženirjev ekipe PEUGEOT Sport in oblikovalcev znamke PEUGEOT, saj ponuja najboljše zmogljivosti v svojem razredu skupaj z eleganco in diskretnostjo. Je uporabniku prijazno in izrazno vozilo, ki pa je uspelo ohraniti svojo skromnost... za tiste, ki to vedo.
Srce PEUGEOTA E-208 GTi prežema genetski zapis GTi
- Bolj drzna postava
Tako kot vsi modeli GTi v zadnjih 40 letih se tudi PEUGEOT E-208 GTi odlikuje predvsem po odločni legi na cesti po zaslugi znižane karoserije za 30 mm in razširjenega sprednjega (56 mm) in zadnjega (27 mm) koloteka.
K tej mogočni drži pripomorejo tudi velika 18-palčna platišča (45,72 cm) z napisom »PEUGEOT GTi«. Njihova perforirana struktura se navezuje na simbolična »preluknjana« platišča modela 205 GTi. Pri izvedenki GTi pa dizajn služi tudi zmogljivosti, saj odprtine pripomorejo k optimalnemu hlajenju zavor.
- Ikoničen in diskreten dizajn zunanjosti
Blatniški koši so še eno stičišče estetike in učinkovitosti. Posebej za to izvedenko so bili razširjeni, da so primerni za večji kolotek, krasi pa jih elegantna, športna linija rdeče barve – še en poklon modelu 205 GTi. Spodnji del karoserije je razširjen, da so pnevmatike bolj opazne, s čimer se poudari športen značaj vozila... vendar brez pretiravanja.
Skrbno oblikovani spodnji robovi prednjega in zadnjega dela vozila prefinjeno poudarjajo športno držo PEUGEOTA E-208 GTi. Na spodnji del prednjega odbijača je dodan spojler. Poseben aerodinamični difuzor pod zadnjim odbijačem, v katerega je vgrajena nova manjša LED-meglenka, je zaradi večje elegance in diskretnosti pridobil končni sloj v svetleči črni barvi.
Na PEUGEOTU E-208 GTi kraljuje rdeča barva! Posebej zanj je na voljo ekskluzivna živo rdeča barva karoserije, ki je močan poklon legendarni barvi, ki je bila priljubljena pri prvem modelu 205 GTi.
- Vzdušje v notranjosti, ki prevzame in navdihuje
Simbolična rdeča barva vnaša dinamičnost in energijo tudi v notranjost vozila PEUGEOT E-208 GTi.
Rdeča preproga, oblazinjenje in varnostni pasovi PEUGEOTA E-208 GTi, tako kot pri modelu 205 GTi, v potniškem prostoru nemudoma ustvarijo športno vzdušje.
Športna in elegantna oblika posebnih prednjih sedežev z integriranim vzglavnikom je poklon oblikovanju sedežev modela 205 GTi 1.9 s sredinsko rdečo obrobo, ki se razteza čez sedež in naslonjalo. Rdeča mrežasta tkanina na desni strani sedežev pa spominja na enako mrežo modela 205 GTi 1.6.
Kompaktni volan je ključni element užitkov v vožnji s PEUGEOTOM! Ob straneh ima perforirano rdeče usnje, na zgornji in spodnji strani pa material alcantara ter osrednji emblem, ki je prav tako rdeče barve.
PEUGEOT E-208 GTi krepi eleganco in dinamičnost modela E-208
- Kompaktna in dinamična silhueta
Dinamična slogovna zasnova PEUGEOTA E-208, ki je eden ključnih elementov uspeha tega modela, je olajšala delo oblikovalcev PEUGEOTA E-208 GTi. Kompaktna karoserija PEUGEOTA E-208 z velikimi rameni in kratkimi previsi je bila idealna podlaga za razvoj izvedenke GTi. Oblikovalci so uspeli njegovo lego na cesti dodatno okrepiti z znižanjem vozila in razširitvijo kolotekov.
- Legendarna in prepoznavna oblika luči
PEUGEOT E-208 GTi je pridobil prepoznavno osvetlitev znamke s tremi levjimi kremplji, ki je značilna za vse modele 208. Svetlobni učinek je spektakularen. Na prednjem delu je osupljivi učinek treh svetlobnih vodnikov v obliki levjih krempljev, vgrajenih v odbijač, razširjen na funkcijo osvetlitve žarometov »full LED« z uporabo treh ločenih optičnih modulov. Na zadnjem delu so v tri vodoravne črte v obliki levjih krempljev vgrajena tri elegantna svetlobna vodila LED, ki dodatno poudarijo postavo vozila.
- Posebej prefinjena končna obdelava
PEUGEOT E-208 GTi združuje športnost in eleganco, s čimer izkazuje zvestobo svojemu rodu. Prefinjenost, značilna za izvedenke GTi, se odraža v majhnih rdečih dodatkih, ki so sicer pretanjeno toda z zanosom naneseni na več elementov PEUGEOTA E-208 GTi: na okrasno masko, okoli emblemov PEUGEOT, v žarometih, na blatniških koših, na prednjih zavornih čeljustih, pod zadnjim spojlerjem, na šivih, ki se raztezajo po armaturni plošči...
Francosko strokovno podkovano znanje, francoska odličnost
- Plod ekipe PEUGEOT Sport in oblikovalcev znamke PEUGEOT
PEUGEOT E-208 GTi so v celoti razvile ekipe oddelka PEUGEOT Sport iz Satoryja, ki se nahaja v pariški regiji, v sodelovanju z oblikovalskimi ekipami znamke PEUGEOT iz Vélizyja, prav tako v bližini Pariza. Inženirji ekipe PEUGEOT Sport so v njegov razvoj vnesle vse svoje edinstvene izkušnje s področja avtomobilskih dirk in pri tem ni bilo sklepanja kompromisov glede učinkovitosti in zmogljivosti. Rezultat izpolnjuje začrtane ambicije: PEUGEOT E-208 GTi je najmočnejši in najzmogljivejši model segmenta B.
PEUGEOT E-208 GTi je prvi 100-odstotno električni avtomobil, ki ga je zasnoval oddelek PEUGEOT Sport.
Izkušnje, ki jih je ekipa pridobila na svetovnem prvenstvu v vzdržljivostnem dirkanju (WEC) s hibridnimi modeli PEUGEOT 9X8, ki tekmujejo v kategoriji hibridnih dirkalnikov Hypercar, so bile neprecenljive pri oblikovanju PEUGEOTA E-208 GTi, zlasti na področju optimizacije toplotnega upravljanja in rekuperacije energije. Inženirji ekipe PEUGEOT Sport so vložili veliko truda tudi v podvozje in zavorni sistem vozila PEUGEOT E-208 GTi (v nadaljevanju). Naša odločitev, da bo razkritje PEUGEOTA E-208 GTi potekalo v samem osrčju francoskega in mednarodnega avtomobilskega športa na enem največjih športnih dogodkov leta, dirki 24 ur Le Mansa, ni naključje. Strokovno podkovano znanje smo prenesli z dirkalne steze na cesto.
- Električni motor »Made in France«
Zmogljivi električni motor PEUGEOTA E-208 GTi proizvajajo v tovarni Trémery na vzhodu Francije, ki je bila v preteklosti specializirana za proizvodnjo klasičnih motorjev, zdaj pa je v okviru skupnega podjetja Emotors, ki sta ga ustanovila Stellantis in Nidec Leroy-Somer, specializirana za proizvodnjo električnih pogonskih sklopov.
- Ekipno delo s francoskimi partnerji
PEUGEOT je za PEUGEOTA E-208 GTi zahteval najboljše, zato se je za določene sestavne dele obrnil na francoske dobavitelje. To še zlasti velja za pnevmatike, ki so temeljni element učinkovitosti. Michelin, dolgoletni partner znamke PEUGEOT, je za PEUGEOTA E-208 GTi dobavil visoko zmogljive pnevmatike Michelin Pilot Sport Cup 2 dimenzije 215/40-18.
OKRETNOST, DINAMIČNOST, UŽITEK: EDINSTVENI UŽITKI V VOŽNJI
Znamka PEUGEOT jemlje užitke v vožnji zelo resno, zato si prizadeva ponuditi predvsem izjemne zmogljivosti in vozne občutke, ki jim nihče na trgu ni para...
Najboljša električna zmogljivost v segmentu B
- Električni motor z 206 kW (280 konjskimi močmi)
PEUGEOT E-208 GTi poganja električni motor M4+, ki razvije 280 konjskih moči in osupljivih 345 Nm navora. To je razlog, da PEUGEOT E-208 GTi ponuja najboljše zmogljivosti med vsemi modeli v segmentu B: od 0 do 100 km/h pospeši v samo 5,7 sekunde in razvije največjo hitrost 180 km/h.
- Diferencial z delno zaporo
PEUGEOT E-208 GTi je opremljen z diferencialom z delno zaporo, integriranim v menjalnik, ki optimalno izboljša vožnjo skozi ovinke ter zagotavlja okretnost, učinkovitost in stabilnost.
- Baterija s kapaciteto 54 kWh
Električna baterija CATL vozila PEUGEOT E-208 GTi z bruto kapaciteto 54 kWh ima optimizirano upravljanje za zaščito pri športni vožnji in poseben hladilni sistem, prilagojen visoki zmogljivosti.
Strokovno znanje ekipe PEUGEOT Sport za edinstvene vozniške izkušnje
- Visoko zmogljivo podvozje
PEUGEOT E-208 GTi ponuja najboljše razmerje med močjo in maso v svojem segmentu (5,7 kg/KM). To njegovo prednost je mogoče odlično izkoristiti zaradi številnih sprememb na podvozju, ki so jih izvedli inženirji ekipe PEUGEOT Sport.
Razširjeni koloteki in znižana karoserija v kombinaciji z vzmetmi in amortizerji s posebnimi hidravličnimi omejevalniki, pnevmatikami Michelin Pilot Sport Cup 2 in zadnjim stabilizacijskim drogom ponujajo idealen kompromis med športno učinkovitostjo in vsakodnevnim udobjem.
Sistem ESP vozila PEUGEOT E-208 GTi ponuja poseben športni način vožnje, v katerem so sistemi za pomoč vozniku začasno izklopljeni, da bi lahko voznik maksimalno izkoristil razpoložljive občutke, na primer na dirkališču.
- Visoko zmogljivi zavorni sistem
PEUGEOT E-208 GTi je opremljen s prednjimi zavornimi koluti premera 355 mm z nepremičnimi 4-batnimi zavornimi sedli, ki so posebej zasnovana za optimalno hlajenje ter zagotavljajo optimalno in stalno zavorno moč v vseh okoliščinah.
Nad razvojno zasnovo izjemno zmogljivih zavor so bdeli inženirji ekipe PEUGEOT Sport. Rdeče pobarvana zavorna sedla zato nosijo oznako odličnosti. Kar pa ne velja za zadnja zavorna sedla, ki so enaka kot pri osnovni različici PEUGEOTA E-208, saj se PEUGEOT E-208 GTi nima namena ošabno razkazovati naokoli, temveč zagotavljati učinkovitost.
PEUGEOT i-Cockpit® za podeseterjene občutke v vožnji
- Posebni sedeži, zasnovani za športno in udobno vožnjo
Zasnova prednjih sedežev PEUGEOTA E-208 GTi omogoča potnikoma, da se »zlijeta« z vozilom. Sedeža se povsem prilegata telesu, tako v predelu sedala kot na straneh, in sta opremljena z integriranim vzglavnikom. Med športno vožnjo nudita učinkovito oporo, hkrati pa sta udobna in praktična tudi pri vsakodnevni uporabi, saj zagotavljata vsestransko rabo, ki velja za enega od elementov genetskega zapisa izvedenk PEUGEOT GTi.
- Poseben krmilni mehanizem
Odzivnost krmilnega mehanizma PEUGEOTA E-208 GTi je bila posebej natančno kalibrirana, da je lahko nemudoma odziven in s tem primeren za dinamično vožnjo. Skupaj s posebnim kompaktnim volanom (glejte zgoraj) prispeva k edinstvenim občutkom v vožnji.
- Uporabniški vmesnik za poglobljene izkušnje
Ko se želi uporabnik potopiti v zares pravi športni ambient, je PEUGEOT E-208 GTi pripravljen na igro! Grafična podoba digitalne instrumentne plošče in osrednjega zaslona je pri serijski konfiguraciji rdeča, na voljo pa so tudi posebne strani za prikaz zmogljivosti.
V rdeči barvi je privzeto na voljo tudi osvetlitev notranjosti (na voljo pa je še sedem drugih barv). Športno rdečo osvetlitev dopolnjuje edinstveni zvočni ambient v vozilu, ki prebudi vse čute. Izhaja iz zmogljivosti motorja in zagotavlja dodatne občutke vožnji, voznik pa ga lahko po želji enostavno vklopi ali izklopi.
KAKOVOST, STORITVE, ZAUPANJE: PEUGEOT E-208 GTi, ZASNOVAN ZA VZDRŽLJIVOST
Oznaka GTi je bila vedno znak odličnosti na vseh področjih, od zmogljivosti in nivoja opreme do kakovosti končne obdelave in izdelave. O tem pričajo številna vozila PEUGEOT GTi, ki so še danes na cesti. GTi iz leta 2025 je še vzdržljivejši kot kdaj koli prej in je pravi primerek električnega užitka v vožnji.
Najboljša oprema in vrhunski materiali
- Izjemno obsežen nabor opreme
PEUGEOT E-208 GTi ponuja vse najboljše elemente PEUGEOTA E-208 z vidika opreme, udobja in sistemov za pomoč pri vožnji. Opremljen je z naprednim informacijskim sistemom PEUGEOT i-Connect z zmogljivo povezljivo navigacijo TomTom, funkcijo za prepoznavanje govora »OK, PEUGEOT« in funkcijo za brezžično zrcaljenje vsebin (Apple CarPlay/ Android Auto).
- Materiali visokega razreda
Material alcantara na volanu in stranicah sredinske konzole, nova visokokakovostna tkanina na sedežih, posebne talne preproge iz debelejšega materiala... PEUGEOT E-208 GTi je pridobil najboljše materiale, ki so prilagojeni intenzivni in dolgotrajni uporabi.
Celovit električni ekosistem
- Baterija visoke kapacitete za daljši doseg
Po zaslugi baterije z bruto zmogljivostjo 54 kWh z optimiziranim upravljanjem in že tako izjemnih naravnih učinkovitosti PEUGEOTA E-208* se lahko izvedenka GTi pohvali s kar 350 km dosega v kombiniranem ciklu WLTP, kar je povsem dovolj za vsakodnevno rabo.
- Hitro in enostavno polnjenje, primerno za vse načine uporabe
PEUGEOT E-208 GTi se na polnilnici WallBox (7,4 kW) napolni v 4 urah in 40 minutah. Funkcija »80-odstotne omejitve napolnjenosti«, ki je na voljo pri izmeničnem toku (AC), omogoča tudi prilagoditev stopnje napolnjenosti vsakodnevni uporabi. Za intenzivnejšo uporabo, na primer na dirkališču, lahko PEUGEOTA E-208 GTi na 100-kilovatni polnilni postaji napolnimo od 20 % do 80 % v manj kot 30 minutah.
- Storitve za poenostavitev vsakodnevnega življenja
Tako kot vsi modeli PEUGEOT E-208 je tudi GTi opremljen z načrtovalnikom poti Trip Planner, ki deluje v povezavi s povezljivim navigacijskim sistemom in optimizira vožnjo, da zagotovi večji doseg in olajša polnjenje.
PEUGEOT E-208 GTi ponuja funkcijo V2L, ki omogoča napajanje zunanjega električnega porabnika prek visokonapetostne baterije vozila. Tako lahko na primer napolnite električno kolo ali vklopite prenosno svetilko.
Aplikacija pametnega telefona MyPEUGEOT® omogoča oddaljen dostop do številnih funkcij: predhodno toplotno klimatiziranje potniškega prostora, programiranje polnjenja baterije, programiranje vgrajene navigacije v vozilu pred odhodom na pot itd.
ELEKTRIČNA OBLJUBA ZNAMKE PEUGEOT
Tako kot vsi 100-odstotno električni modeli znamke PEUGEOT tudi PEUGEOT E-208 GTi ponuja ELEKTRIČNO OBLJUBO ZNAMKE PEUGEOT:
- 8 let/160.000 km garancije za vozilo po programu PEUGEOT Care z najboljšim kritjem v Evropi
- Garancija na baterijo: 8 let/160.000 km
- Priložena polnilnica WallBox za polnjenje doma
- Kartica za polnjenje Free2Move, ki omogoča dostop do skoraj milijona polnilnih mest po vsej Evropi.
Alain Favey, generalni direktor znamke PEUGEOT, je dejal:
»Z veseljem predstavljamo novi PEUGEOT E-208 GTi, ki odpira najnovejše poglavje v zgodbi ikoničnega modela GTi. Model združuje bogato dediščino in najsodobnejšo tehnologijo ter zagotavlja vrhunsko zmogljivost in vozne občutke, saj znamka PEUGEOT zelo resno jemlje užitke v vožnji. Z našim novim modelom GTi bomo začrtali nova merila na trgu športnih petvratnih limuzin.«
Jean Marc Finot, izvršni direktor skupine Stellantis Motorsport, je izjavil:
»Novi PEUGEOT E-208 GTi uteleša našo predanost zmogljivosti in inovacijam ter temelji na našem bogatem dirkaškem izročilu, vključno z dediščino velikih uspehov, zlasti v reliju in svetovnem prvenstvu v vzdržljivostnem dirkanju. Glede na to, da sem pred 40 leti sodeloval pri ustvarjanju prvotnega modela 205 GTi, ima to novo obdobje inovacij z modelom PEUGEOT E-208 GTi zame še posebej velik pomen. S ponosom vam predstavljam vozilo, ki združuje dirkaško odličnost in sodobne užitke v vožnji.«
*Peugeot E-208 je bil na preizkusnem testiranju ADAC Ecotest 2024 uvrščen med »najučinkovitejše avtomobile«.