NOVI PEUGEOT 5008

VELIKI ELEKTRIČNI SUV, KI JE RAZRED ZASE
NOVI PEUGEOT 5008

Novi PEUGEOT E-5008 postavlja nova merila, saj je edini 100-odstotno električni SUV, ki ponuja izjemno prostorno notranjost za kar sedem potnikov in do 660 km električnega dosega. S konstrukcijsko osnovo STLA Medium in baterijo »Made in France« izpolnjuje potrebe kupcev, ki iščejo velikega SUV-ja z odločnim dizajnom, gostoljubno notranjostjo s številnimi možnostmi razporeditve in učinkovito električno zmogljivostjo.

PEUGEOT svojim strankam ponuja tudi popolnoma brezskrbno uporabo, saj jim za PEUGEOTA E-5008 v okviru programa ALLURE CARE zagotavlja kritje stroškov do 8 let/160.000 prevoženih kilometrov.

 

 

  • PRIVLAČNOST: oblikovna zasnova, ki združuje dinamiko pravega SUV-ja in prefinjenost modela najvišjega segmenta.
  • EMOCIJE: spektakularni panoramski i-Cockpit® in visoko tehnološka, gostoljubna notranjost.
  • ODLIČNOST: edinstveni SUV, izdelan v Franciji, s sedmimi sedeži in do 660 km električnega dosega.

 

PEUGEOT je predan zastavljeni strategiji, po kateri se namerava preoblikovati v 100-odstotno električno znamko, hkrati pa še naprej širi svojo ponudbo, da bi zadovoljil potrebe vseh kupcev. Novi E-5008 je edini model v svojem segmentu, ki ponuja 100-odstotno električno mobilnost za sedem potnikov, s posebej velikim in gostoljubnim potniškim prostorom.

 

Novi PEUGEOT E-5008 je dokaz o prilagodljivosti konstrukcijske osnove skupine Stellantis STLA Medium, katero kot prvi uporablja v podaljšani konfiguraciji. Medosna razdalja 2,90 metra je še posebej velika, kar gre v prid potniškemu prostoru v okviru omejene skupne dolžine 4,79 metra.

 

Inovativna konstrukcijska platforma STLA Medium je bila zasnovana tako, da ponuja najboljšo zmogljivost v svojem razredu z vidika kriterijev, ki so za stranke najpomembnejši: doseg (do 660 km), čas polnjenja (od 20 % do 80 % v 30 min.), užitki v vožnji, zmogljivost, učinkovitost in povezljive storitve (načrtovalnik poti (Trip planner), pametno polnjenje (Smart charging), funkciji Vehicle to load in posodobitve na daljavo »Over The Air«.

 

Novi PEUGEOT E-5008 bodo izdelovali izključno v tovarni v kraju Sochaux. Opremljen bo z baterijami ACC, izdelanimi v tovarni Gigafactory v Douvrinu v Franciji. Program ALLURE CARE krije stroške vozila do 8 let/160.000 prevoženih kilometrov, kar je najdaljša doba kritja med vsemi evropskimi znamkami.

 

Novi PEUGEOT E-5008 bo naprodaj jeseni 2024. Ponudba bo temeljila na dveh nivojih opreme, Allure in GT s po tremi opcijskimi paketi za lažjo izbiro in tremi električnimi pogonskimi sklopi (210 KM, 230 KM s podaljšanim dosegom in 320 KM z motorjem Dual Motor s štirikolesnim pogonom) ter dvema elektrificiranima pogonskima sklopoma, to bosta hibrid 48V (136 KM) in priključni hibrid (195 KM).

 

 

PRIVLAČNOST: MOGOČEN IN PREFINJEN DIZAJN

 

Novi PEUGEOT E-5008 ponuja aerodinamično silhueto, prefinjen potniški prostor in optimalno učinkovitost.

 

  • Mogočna in dinamična drža

Novi E-5008 izstopa od drugih zaradi odločnega značaja SUV-ja, ki v kombinaciji z izjemno dinamično silhueto zagotavlja vzdržljivost in varnost.

 

Zaradi razmeroma visoke bočne linije in zelo izrazitega ramenskega dela karoserije E-5008 močno izstopa na cesti, kot tudi zaradi velikih mer (dolžina: 4,79 m, širina: 1,89 m, višina: 1,69 m).

 

Oblikovna zasnova modela E-5008 namiguje na gibanje: od zadnjega stekla, katerega naklon poudarjajo prefinjeni bočni elementi, do sprednjega dela, ki zajema novi svetlobni podpis in inovativno okrasno masko, ki se brezhibno zlije z barvo karoserije.

 

  • Visokotehnološka estetika

Prefinjenost okrasne maske poudarja ozek, eleganten črn trak, ki se razteza okoli celotnega sprednjega dela modela E-5008 in vključuje izjemno kompaktne žaromete LED pri vseh izvedenkah.

 

E-5008 GT je serijsko opremljen z novo tehnologijo Pixel LED znamke PEUGEOT, ki svetlobni snop žarometov samodejno prilagaja prometnim razmeram in tako ohranja optimalno osvetlitev brez oviranja drugih udeležencev v prometu.

 

PEUGEOT je po zgledu inovativnega pristopa, vpeljanega že z modelom E-3008, tudi vozilo E-5008 opremil s platišči, ki hkrati prispevajo k sodobnemu videzu in aerodinamičnim zmogljivostim.

 

Na sredini 19- ali 20-palčnih platišč s tehnično dovršeno in geometrijsko zasnovo se nahaja novi logotip PEUGEOT.

 


V notranjosti se potniki zavoljo spektakularnega 21-palčnega lebdečega panoramskega zaslona novega voznikovega mesta PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® znajdejo v okolju, ki je tako visokotehnološko kot uporabniku prijazno.

 

  • Izjemna prefinjenost

Nič ni bolj prefinjenega od preprostosti. Novi E-5008 upošteva takšen pristop, kar dokazujejo njegove neizmerno zglajene, izčiščene in zelo vertikalne bočne površine, ki so poleg tega še prefinjene, o čemer pa pričajo neopazna tesnila bočnih stekel, ki so skrita v vratih.

 

Število dekorativnih vstavkov na karoseriji se je zmanjšalo, kromani deli pa so bili ukinjeni, tako da imajo nekateri elementi lakirano površino v raznih barvah: siva Météore na prednjem spojlerju in zadnjem odbijaču, črna Orbital na ohišjih zunanjih ogledal in spodnjem delu linije trupa.

 

Novi E-5008 je na voljo v šestih barvah karoserije: modra Obsession, modra Ingaro, bela Okenite, črna Perle, siva Artense in siva Titane. Pri izvedenki GT je serijsko na voljo dvobarvna karoserija s črno sijajno streho.

 

Izjemna prefinjenost notranjosti novega modela E-5008 prinaša koristi vsem potnikom. Elegantna dekorativna obloga iz pravega aluminija, ki se razteza po armaturni plošči in sprednjih vratih, je na primer razširjena tudi na zadnja vrata, prav tako pa tudi ambientalna osvetlitev LED, ki je na voljo v osmih različnih barvah. Skupaj ustvarjajo tehnološko napreden, topel in izjemno kakovosten ambient.

 

 

EMOCIJE: ZA VOŽNJO IN DOŽIVETJA, E-5008 PONUJA EDINSTVENE UŽITKE

 

Ko gre za emocije, novi E-5008 ne izključuje nikogar, niti voznika, ki je v središču spektakularnega panoramskega voznikovega mesta i-Cockpit®, niti potnikov, ki imajo na voljo vse prednosti bivalnega prostora in izjemno udobje.

 

  • »Panoramic i-Cockpit® naslednje generacije«

Ekipe znamke PEUGEOT so se odločile združiti dva od treh temeljnih elementov voznikovega mesta i-Cockpit®, in sicer instrumentno ploščo v višini oči in veliki sredinski zaslon na dotik. Odslej sta torej vgrajena v ukrivljeni panoramski zaslon, sestavljen iz ene same 21-palčne plošče visoke ločljivosti, ki sega od levega konca armaturne plošče do sredinske konzole.

 

Ta panoramski zaslon resnično lebdi nad armaturno ploščo. Učinek »lebdenja« dodatno poudarja posebna ambientalna osvetlitev na LED-diode, ki se nahaja pod zaslonom.

 

Za zagotovitev optimalne ergonomije je 21-palčni panoramski zaslon rahlo ukrivljen proti vozniku, hkrati pa lahko do njega dostopa tudi prednji sopotnik s svoje desne strani. Izjemno velik in visoko kakovosten digitalni zaslon združuje dve ključni funkciji voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit®:

 

- Na levi strani panoramskega zaslona oziroma nad kompaktnim volanom se nahaja instrumentna plošča, na kateri se prikazujejo vse informacije o vožnji (hitrost, merilnik moči, sistemi za pomoč pri vožnji, pretoki energije itd.).

 

- Na desni strani panoramskega zaslona, se pravi na sredini armaturne plošče, pa se nahaja predel na dotik, ki je dostopen tako vozniku kot njegovemu sopotniku. Na tem zaslonu lahko upravljate sistem za ogrevanje/klimatizacijo, navigacijo, medije/povezljivost itd.

 

Novi PEUGEOT i-Cockpit® je pri izvedenkah Allure modela E-5008 serijsko opremljen z dvema 10-palčnima digitalnima zaslonoma, ki sta postavljena na en sam nosilec in ustvarita enak lebdeči učinek kot 21-palčni zaslon.

 

  • Novi kompaktni volan z novimi upravljalnimi stikali

Kompaktni volan je že od nekdaj temeljni element voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit®, zdaj pa je bil temeljito prenovljen, da zagotavlja še boljši občutek in udobje pri vožnji. Seveda je ohranil svoje kompaktne mere, vendar je pridobil bolj sodobno obliko: oblikovno prenovljeni osrednji del je odslej še manjši in »izoliran« od volanskih krakov, da poustvari učinek lebdenja, podobno kot panoramski zaslon na armaturni plošči.

 

Upravljalna stikala na kompaktnem volanu so povsem nova. Za zagotovitev optimalne ergonomije stikala samodejno zaznajo voznikove prste in se v izogib neustreznim manevrom aktivirajo šele po pritisku.

 

Pri izvedenki E-5008 GT je novi volan manjših dimenzij tudi serijsko na voljo s funkcijo ogrevanja.

 

Skupaj z novim panoramskim voznikovim mestom PEUGEOT i-Cockpit® sta na voljo tudi dve novi obvolanski ročici tanke in elegantne oblike, ki se nahajata za kompaktnim volanom in ročici za regenerativno zaviranje.

 

  • Deset po meri nastavljivih stikal i-Toggles®

Na osrednjem delu armaturne plošče so nameščene po meri nastavljive tipke na dotik i-Toggles®, ki si jih lahko uporabnik individualno nastavi za hiter dostop do desetih najljubših funkcij, bodisi za klicanje priljubljenega stika, aktiviranje navigacije do pogosto obiskovane destinacije, vklop priljubljene postaje avtoradia, nastavitev idealne temperature klimatske naprave itd.

 

  • Zadnja generacija povezljivih sistemov za informiranje PEUGEOT

Nivo opreme Allure je serijsko opremljen s sistemom PEUGEOT i-Connect , ki ponuja popolno povezljivost s funkcijo brezžičnega zrcaljenja (Apple CarPlay/Android Auto).

 

Za izpopolnjene tehnološke izkušnje skrbi sistem PEUGEOT i-Connect® Advanced, ki je pri izvedenki E-5008 GT na voljo serijsko. Opremljen je z zmogljivim povezljivim navigacijskim sistemom TomTom, ki vključuje funkcijo »trip planner« (opis v nadaljevanju).

 

Z ukazom »OK PEUGEOT« funkcije za glasovno prepoznavanje naravnega glasu lahko dostopate do funkcij informacijsko razvedrilnega sistema, ogrevanja in klimatizacije ter telefona. Funkcija za glasovno prepoznavanje lahko odslej loči ukaze, ki jih izreče voznik ali sopotnik.

Za E-5008 bo na voljo tudi umetna inteligenca ChatGPT, ki bo omogočala interakcijo med potniki in vozilom.

Sistem vsebuje navodila za uporabo in poučne vsebine, ki so uporabnikom v pomoč in jim ponudijo odgovore na njihova vprašanja. Do poučnih vsebin lahko dostopijo prek povezave s QR kodo. Posodobitve sistema se izvajajo daljinsko »over the air«.

 

  • Presenetljiva okretnost, pomirjujoča lahkotnost

Novi E-5008 je še posebej enostaven za vožnjo. Po zaslugi dinamičnih nastavitev podvozja je okreten in učinkovit na regionalnih cestah, enako dobro pa se znajde tudi v mestu. Za lažje manevriranje je E-5008 serijsko opremljen z zadnjo kamero, ki vozniku ponuja dva zorna kota: pogled od zadaj ali iz ptičje perspektive. Kamera je opremljena s šobo za čiščenje, ki omogoča predvajanje brezhibne slike v vseh razmerah.

 

Za doplačilo je novi E-5008 lahko opremljen s sistemom PEUGEOT VisioPark 360°, ki s štirimi kamerami, nameščenimi tik poleg prednjih in zadnjih koles, ter 12 senzorji, razporejenimi po vozilu, omogoča 360-stopinjski razgled nad okolico. Na ta način se lahko izognete vsem oviram v bližini vozila.

 

  • Več kot 40 sistemov za pomoč pri vožnji in varnostne opreme ter še en korak k delno avtonomni vožnji.

S sistemom Drive Assist Plus 2.0 nudi PEUGEOT E-5008 vozniku pomoč ob podpori številnih zaznaval vozila (kamere, radarski merilniki itd.) in informacij iz povezljivega navigacijskega sistema.

 

Ti asistenčni sistemi so zasnovani tako, da razbremenijo voznika na večpasovnih cestah, kot so avtoceste ali hitre ceste:

 

– Prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop&Go in pomoč pri zadržanju vozila na voznem pasu: upravljata smer in hitrost novega vozila E-5008 ter ga ohranjata na voznem pasu in pri hitrosti, ki jo je predhodno nastavil voznik.

 

Polsamodejna menjava voznega pasu: Pomaga vozniku povsem varno zamenjati vozni pas. Slednji mora le vklopiti smerokaz in pritisniti gumb »OK« na volanu, sistem pa ga usmeri na želeni vozni pas.

 

– Vnaprejšnje priporočilo o omejitvi hitrosti: Ta sistem prebira podatke s prometnih znakov in zbira informacije iz povezljivega navigacijskega sistema, da zazna vsako spremembo omejitve hitrosti in vozniku predlaga, naj prilagodi hitrost prilagodljivega tempomata. Če zazna dež, naprava takoj predlaga zmanjšanje hitrosti v skladu z omejitvami hitrosti, na primer s 130 na 110 km/h na avtocesti.

 

Te zmožnosti za polsamodejno vožnjo zahtevajo potrditev s strani voznika. Senzorji nadzirajo in poskrbijo, da ima voznik ves čas roke na volanu.

 

  • Izjemen bivalni prostor za sedem potnikov

Zavoljo velike medosne razdalje novi E-5008 ponuja izjemno veliko prostora za noge potnikov v 2. vrsti in bivalno udobje v 3. vrsti, zaradi česar velja za vzornika segmenta C-SUV.

 

Druga vrsta novega PEUGEOTA E-5008 je opremljena z udobno drsno sedežno klopjo s sedali, deljivimi v razmerju 60/40 in naslonjali v razmerju 40/20/40 ter zagotavlja popolno kombinacijo modularnosti in udobja.

 

Naslonjala sedežev v 2. vrsti je možno individualno preklopiti v pet položajev, kar potnikom zagotavlja udobje na dolgih vožnjah. Posebna pozornost je bila posvečena celotni obdelavi z visokokakovostnim oblazinjenjem vseh sedežev v 2. vrsti.

 

Enostaven dostop do tretje vrste sedežev s funkcijo Easy Access, ki sedežem v 2. vrsti omogoča da se popolnoma preklopijo in hkrati pomaknejo naprej. Ta mehanizem znatno izboljša dostop do 3. vrste sedežev, hkrati pa velja za pravo inovacijo tega segmenta. Pomik še dodatno olajša stikalo na zgornjem delu sedežnega naslonjala. V kombinaciji s široko odprtino velikih zadnjih vrat ta sistem potnikom vseh velikosti olajša sesti na sedeže v 3. vrsti.

 

E-5008 lahko sprejme do 7 potnikov. V tretji vrsti se nahaja prava sedežna klop z dvema individualnima naslonjaloma, opremljenima z nastavljivimi vzglavniki. Obe sedežni mesti nudita obilo udobja z debelimi in mehkimi sedali, povišanimi naslonjali in optimalnim prostorom nad glavo za odrasle.

 

Novi E-5008 se tako lahko prilagodi vsem potrebam družine, saj ponuja od 2 do 7 udobnih sedežev z izjemno nosilnostjo.

 

  • Zelo velik in modularen prtljažni prostor

Novi E-5008 se lahko pohvali z zelo prostornim prtljažnikom (748 dm3) v petsedežni konfiguraciji, v sedemsedežni konfiguraciji ponuja 259 dm3 in kar 1.815 dm3 v dvosedežni konfiguraciji.

 

Odlikuje ga izjemna modularnost, ki jo zagotavlja dovršnega arhitekturna zgradba sedežev, ki omogoča številne razporeditve med 2. vrsto (sedežna klop 60/40, naslonjala 40/20/40) in 3. vrsto (naslonjala 50/50). Ko so vsi zadnji sedeži zloženi, ima novi E-5008 povsem ravno dno in do 2 metra dolgo nakladalno površino.

 

Prtljažni prostor modela E-5008 pa ni le izjemno modularen, temveč tudi nadvse domiseln.


V sedemsedežni konfiguraciji s tretjo vrsto zloženih sedežev se novi E-5008 ponaša z 42 cm dolgim prtljažnikom, kar pomeni, da je edino vozilo v svojem segmentu, ki lahko sprejme številne kose prtljage.

 

Pod prtljažnega prostora za tretjo vrsto sedežev je mogoče odpreti in ga navpično pospraviti za sedeži, kar zagotavlja dodaten prostor za kovčke in ročno prtljago.

Pod sedeži v tretji vrsti je veliko dodatnega prostora za shranjevanje. V približno 80-litrski prostor za shranjevanje lahko varno odložite različne predmete, kot je najljubša športna oprema. Med dodatno opremo je na voljo poseben predal, s katerim lahko ta prostor kar najbolje izkoristite.

 

Za napenjalno pregrado prtljažnega prostora, ki jo je mogoče namestiti za drugo vrsto, se pod dnom prtljažnika nahaja poseben prostor za shranjevanje. Za lažje natovarjanje ima E-5008 tudi motorizirana prtljažna vrata, ki so serijsko na voljo pri nivoju opreme GT.

 

  • Potniški prostor, ki daje občutek dobrega počutja

Poleg velikih dimenzij potniškega prostora novega modela E-5008 so potniki deležni še posebej toplega in prijetnega ambienta.

Dekorativne površine združujejo ambientalno osvetlitev, pravi aluminij in patinasto sivo tkanino vse do 2. vrste. V popolni harmoniji ustvarjajo edinstven občutek prefinjenosti in dobrega počutja.

 

Velika panoramska steklena streha zagotavlja optimalno svetlobo. Pri električnih vozilih je to redkost, saj je sprednji del strehe mogoče odpreti. Kabina je kar se da svetla vse do 3. vrste, ki je prav tako deležna izdatnih zastekljenih površin.

 

Za zagotovitev zdrave notranje atmosfere je novi PEUGEOT E-5008 opremljen s sistemom AQS (Air Quality System), ki nenehno nadzoruje kakovost zraka, ki vstopa v potniški prostor, in po potrebi samodejno vklopi funkcijo kroženja notranjega zraka. Za še večjo brezskrbnost pa od nivoja opreme GT dalje skrbi opcijski sistem Clean Cabin za obdelavo zraka s filtriranjem škodljivih izpušnih plinov in trdnih delcev. Kakovost zraka je prikazana na desni strani panoramskega zaslona.

 

  • Kokon udobja

Potniška kabina vozila E-5008 potnikom nudi posebno prijetno vzdušje, kot tehnološko napredni salon, v katerem lahko udobno sedijo in so izolirani od zunanjega hrupa.


Posebej skrbno zvočno izolacijo je mogoče izboljšati tudi z večplastnimi prednjimi stekli, ki so na voljo za doplačilo.

 

Nova prednja sedeža v kombinaciji materiala TEP in tkanine pri izvedenki Allure ter materialov TEP in Alcantara pri izvedenki GT nudita izjemno udobje. Sedalni del se ponaša s privlačno obliko in vsebuje peno visoke gostote. Za doplačilo sta v ponudbi na voljo sedeža, ki sta prejela prestižno oznako AGR (Aktion für Gesunder Rücken) nemškega združenja zdravnikov in terapevtov, ki spodbuja raziskave na področju preprečevanja bolečin v hrbtu. Pri izvedenki GT sta prednja sedeža opremljena tudi s funkcijami prezračevanja, masaže in ogrevanja. Slednje je na voljo tudi za zadnje sedeže.

V tem primeru sta prednja sedeža opremljena tudi s prilagodljivo bočno oporo, ki električno napihne ali izprazni vložke na straneh naslonjala, da se popolnoma prilagodijo telesu potnika.

 

Potniki v 2. in 3. vrsti uživajo v optimalnem udobju. Sedeži v 2. vrsti so drsno pomični in preklopni, kar zagotavlja izjemno modularnost. Prek nadzorne plošče na zadnji strani sredinske konzole lahko potniki v 2. vrsti upravljajo temperaturo in prezračevanje sistema klimatske naprave s tripodročno regulacijo in nastavitev ogrevanih sedežev, ki so na voljo opcijsko. Na konzoli je tudi 12-voltna vtičnica, ki jo dopolnjujeta dve vtičnici USB-C, odvisno od izvedenke.
Pri izvedenkah GT ima sredinski naslon za roke dve držali za skodelico, v zadnja vrata pa so vgrajena senčila, ki potnike ščitijo pred sončnimi žarki.

Potnika v tretji vrsti imata na voljo držalo za skodelico, bralno lučko in naslonjalo za roke.
V 3. vrsti je na voljo še ena 12-voltna vtičnica

 

 

ODLIČNOST: VZORNA ELEKTRIČNA ZMOGLJIVOST

 

Novi E-5008 ponuja paleto električnih in elektrificiranih pogonskih sklopov, ki postavlja merila v tem segmentu, tako z vidika zmogljivosti, zlasti glede dosega, kot glede izbire, ki jo ponuja strankam.

 

  • Širok izbor električnih motorjev

Novi E-5008, ki je bil od samega začetka zasnovan kot električni model, ponuja izbor motorjev z ničelnimi emisijami (cikli WLTP so trenutno v fazi homologacije), ki omogočajo od 500 do 660 km dosega, vključno z izvedenko motorjem Dual Motor s pogonom na prednji kolesi in izvedenko z razširjenim dosegom.

 

Izbor sinhronih električnih motorjev s trajnimi magneti zagotavlja večjo moč in boljši izkoristek.  Različice z dvokolesnim pogonom imajo 157 kW (345 Nm) ali 170 kW (345 Nm). Različica z dvema motorjema in štirikolesnim pogonom skupno ponuja 237 kW moči (157 kW spredaj in 80 kW zadaj). Prednji motor zagotavlja 345 Nm navora, zadnji motor pa 170 Nm.

 

Visokonapetostna litij-ionska baterija 400 V s kemično sestavo NMC (nikelj, mangan in kobalt) je nameščena v podu in napaja električni motor za pogon vozila.

Ostale električne porabnike (luči, informacijsko razvedrilni sistem itd.) še vedno napaja 12-voltna baterija, ki se napaja iz visokonapetostne baterije prek pretvornika.

 

 

Toplotno upravljanje baterije s kroženjem hladilne tekočine zagotavlja izjemno hitro polnjenje, optimizirani doseg in daljšo življenjsko dobo.

 

Toplotna črpalka seveda prispeva k toplotnemu udobju potnikov, hkrati pa varčuje z energijo v bateriji.

 

Garancija na baterijo velja 8 let (oziroma 160 000 kilometrov) za 70 % kapacitete polnjenja.

 

PEUGEOT je prepričan v kakovost svojih izdelkov, zato kupcem novega vozila E-5008 ponuja program »PEUGEOT Allure Care«, ki zagotavlja brezskrbno uporabo, saj krije stroške električnega motorja, polnilnika, pogonskega sklopa ter glavnih električnih in mehanskih sestavnih delov do 8 let/160.000 km.

 

Kritje stroškov PEUGEOT Allure Care se samodejno aktivira za novi E-5008 za obdobje 2 let ali 25.000 km po vsakem opravljenem servisu v mreži PEUGEOT.

 

  • Posebej učinkovita električna konstrukcijska osnova

PEUGEOT E-5008 je pridobil novo konstrukcijsko osnovo STLA Medium skupine Stellantis, ki je daljša od konstrukcijske osnove modela E-3008. Zasnovana je za prihodnja električna vozila skupine Stellantis in postavlja nova merila na trgu.

 

Konstrukcijska osnova STLA Medium »BEV-by-design« se ponaša z rekordno količino shranjene energije med kolesi, ki znaša do 98 kWh. Po zaslugi njene visokozmogljive zasnove, ki med drugim omogoča zelo učinkovito aerodinamičnost (SCx znaša), lahko E-5008 ponuja najboljši doseg v svojem segmentu (do 660 km).

 

Polnilni vtič se nahaja na zadnjem levem blatniku in vsebuje priključka Mode 2/3 (izmenični tok) in Mode 4 (enosmerni tok)

 

 

Za polnjenje z izmeničnim tokom sta na voljo dva tipa vgradnih polnilnikov, ki ustrezata vsem strankinim vrstam rabe in rešitvam za polnjenje. Serijsko je na voljo enofazni polnilnik 11 kW, za doplačilo pa trifazni polnilnik z močjo 22 kW.

 

Za polnjenje z enosmernim tokom na super hitrih polnilnicah lahko vtičnica Mode 4 novega E-5008 sprejme moč do 160 kW. Na ta način baterija pridobi v 10 minutah polnjenja toliko energije, da lahko vozilo prevozi 100 kilometrov oziroma se v 30 minutah z 20 % napolni na 80 %.

 

  • Številne povezljive storitve*

–  Razgovor z umetno inteligenco ChatGPT o vseh temah, ki vas zanimajo po zaslugi sistema PEUGEOT i-Connect® Advanced in optimiziranega prepoznavanje glasu. Ustvarite svoje načine uporabe in odkrijte prednosti umetne inteligence v vozilu.

Želite nekaj zamisli za obisk regije, v kateri se nahajate? Potrebujete informacije o umetniškem delu, ki ste ga pravkar odkrili? Bi radi s prijatelji med potovanjem organizirali kviz?

Pogovorna umetna inteligenca ChatGPT bo lahko v realnem času odgovarjala na vsa vprašanja uporabnikov.

 

-  Učinkovita navigacija po zaslugi rešitev za načrtovanje in optimizacijo poti:

 

  • EV Trip Planner je na voljo prek aplikacije MyPeugeot s povezljivo navigacijo TomTom.
    Zavoljo funkcije Send2Nav v aplikaciji MyPeugeot je enostaven za uporabo, saj izračuna idealno pot in ponuja dragocene informacije, kot so razdalja, ki jo je treba prevoziti, stopnja napolnjenosti baterije na začetku poti, želena stopnja napolnjenosti baterije ob prihodu, poraba energije, promet, vrsta ceste in seveda polnilnice, ki so na voljo ob poti do cilja.

 

  • EV Routing ki je na voljo v vozilu: Z navigacijo v sistemu PEUGEOT i-Connect® Advanced se prepustite vodenju po korakih, vključno s postanki za polnjenje. Prejemajte informacije o porabi goriva in življenjski dobi baterije. Izboljšajte izkušnjo s povezljivo navigacijo in si v realnem času oglejte posodobitve o prometnih razmerah in polnilnih mestih na javnih površinah.

 


  • E-Routes par Free2move Charge, ki je na voljo v vozilu prek istoimenske aplikacije na mobilni napravi, ki je v načinu zrcaljenja povezana s sistemom PEUGEOT i-Connect®. Aplikacija e-Routes omogoča optimizacijo vseh voženj z električnim vozilom, saj izračuna najboljšo pot glede na zahteve glede dosega vozila, lokacijo polnilnih postaj, prometne razmere, razdaljo, ki jo je treba prevoziti itd.

 

Aplikacija za pametne telefone My PEUGEOT potnikom vozila E-5008 omogoča, da so ves čas povezani s svojim vozilom in na daljavo dostopajo do številnih funkcij:

 

Daljinsko upravljanje zapiranja ali odpiranja vrat in vklop luči ali hupe, da lahko poiščete svoj avtomobil.

 

– Pregledovanje, programiranje, sprožitev ali časovni zamik polnjenja baterije. Poleg tega, da prihranite precej časa, je to tudi način, da ne porabite ali potrošite več, kot je potrebno, zlasti pri polnjenju električne energije na domačih polnilnih postajah.

 

– Sprožitev ali nastavitev vnaprejšnjega klimatiziranja. Poleg večjega udobja vam ta funkcija pri priključenem vozilu zagotavlja tudi optimalen doseg, saj baterija hitreje doseže optimalno delovno temperaturo.

 

– Določitev geografskega položaja vozila in obveščanje o morebitnih potrebah po servisiranju.

 

 

  • Celovit izbor elektrificiranih motorjev

PEUGEOT svojim strankam pomaga pri prehodu na popolno elektrifikacijo, zato novi model 5008 ponuja tudi s hibridnim pogonskim sklopom.

 

5008 Hybrid 136 e-DCS6 je opremljen s sistemom PEUGEOT HYBRID 48V, ki zajema bencinski motor nove generacije s 136 konjskimi močmi in novi 6-stopenjski električni menjalnik z dvojno sklopko, v katerega je vgrajen električni motor. Po zaslugi baterije, ki se polni med vožnjo, ta tehnologija nudi dodaten navor pri nizkih vrtljajih in do 15-odstotno nižjo porabo goriva (5,8 l/100 km pri kombiniranem ciklu WLTP**). Pri mestni vožnji bo lahko novi 5008 Hybrid 136 e-DCS6, več kot 50 % časa vozil v 100-odstotno električnem načinu brez emisij.

 

Ponudbo pogonskih sklopov novega modela 5008 dopolnjuje različica Plug-In 195 e-DCS7, ki združuje električni motor z močjo 92 kW in motor z notranjim zgorevanjem s 150 konjskimi močmi. Njegova visokozmogljiva baterija omogoča 100-odstotni električni doseg več kot 80 km**. Ta različica je opremljena s 60-litrskim rezervoarjem za gorivo, kar ji omogoča rekordni doseg.

 

 

  • Trajnostna zasnova

Za novi model 5008 znamka PEUGEOT uporabi več kot 500 kg zelenih materialov v celotnem vozilu (kovine + polimeri):

 

zeleno jeklo in aluminij predstavljata 60 % celotne mase zelenih materialov;

 

več kot 30 polimernih delov je izdelanih iz zelenih materialov;

 

reciklirana plastika se uporablja za odbijače, spojlerje, odlagalna mesta in preproge.

 

Trajnostni oblikovalski pristop se odraža v zmanjšanem številu dekorativnih vložkov na karoseriji in odpravi vseh kromanih delov na zunanjosti novega modela E-5008.

 

 

  • Integriran industrijski ekosistem

Znamka PEUGEOT se je v okviru svojega trajnostnega pristopa odločila razvojno zasnovo in izdelavo novega vozila E-5008 izvajati na lokalni ravni v Franciji.

 

Električni motor za E-5008 izdeluje in proizvaja mešana družba STELLANTIS-NIDEC v Trémeryju, v Franciji. Menjalnik izdeluje in proizvaja skupina Stellantis v Valenciennesu (Francija).

 

Novi E-5008 je opremljen z baterijami ACC, ki jih proizvajajo v tovarni Gigafactory v kraju Douvrin Billy-Berclau v Franciji. ACC je skupno podjetje družb Stellantis, Mercedes in Saft, ki se ukvarja z načrtovanjem in proizvodnjo visokonapetostnih avtomobilskih baterij. E-5008 je opremljen tudi z baterijami drugih dobaviteljev.

 

 

  • Pregledna ponudba

Za novi E-5008 sta na voljo dva nivoja opreme, Allure in GT, ki ponujata do 7 sedežev.

 

E-5008 z nivojem opreme ALLURE ima enobarvno karoserijo in oblazinjenje iz kombinacije materiala TEP in tkanine z reliefnimi motivi. Glavna serijska oprema: prostoročni vstop in zagon, zadnja kamera HD, zadnji parkirni senzorji, žarometi in luči na diode LED, 19-palčna lita platišča, PEUGEOT i-Cockpit® z dvema 10-palčnima digitalnima zaslonoma, povezljivi informacijski sistem PEUGEOT i-Connect® itd.

 

E-5008 z nivojem opreme GT ima dvobarvno karoserijo s črno streho in oblazinjenje Alcantara. Glavna serijska oprema, poleg opreme iz izvedenke Allure: 20-palčna lita platišča, žarometi Pixel LED, parkirni senzorji spredaj, motorizirana prtljažna vrata, ogrevana sprednja sedeža in ogrevani volan, površina za indukcijsko polnjenje pametnega telefona, prilagodljiva ambientalna osvetlitev, PEUGEOT Panoramic i-Cockpit® z 21-palčnim ukrivljenim zaslonom, prilagodljiva stikala i-Toggles, povezljivi informacijski sistem PEUGEOT i-Connect® Advanced...

 

 

*Za nekatere storitve je morda potrebno skleniti naročnino.

**Po preizkusnem postopku WLTP, ki je v fazi pridobitve homologacije.