NOVI PEUGEOT 408

NOVI PEUGEOT 408

Z novim 408 znamka PEUGEOT odraža ustvarjalnost svojih ekip, saj se je odločila v ponudbo zgornjega avtomobilskega segmenta C vključiti povsem novo karoserijsko različico fastback. PEUGEOT 408 je prvi model svoje zvrsti tako v zgodovini znamke Peugeot kot na aktualnem avtomobilskem trgu. Edinstven je zato, ker je povsem drugačen. To je PEUGEOT nove zvrsti, ki poleg mačje drže in edinstvene privlačnosti ponuja tudi inženirsko odličnost, osredotočeno na učinkovitost in inteligentno elektrifikacijo ter emocije, ki jih zagotavljajo najsodobnejše tehnologije, namenjene užitku v vožnji in instinktivni uporabi.

 

PRIVLAČNOST. PEUGEOT 408 izstopa predvsem s svojo dinamično obliko karoserije fastback in od daleč prepoznavno stilsko zasnovo, pa tudi tem, da se je močno oddaljil od ustaljenih zapovedi. Ponaša se z mačjo držo, ki je tipična za modele znamke Peugeot. Njegove linije so ostre, okrasno masko ​​v barvi karoserije, ki se idealno prilega prednjemu delu, pa krasi najnovejši logotip znamke PEUGEOT z vgravirano levjo glavo. Obrnjen izrez zadnjega odbijača je nepričakovan, hkrati pa v profil vozila vnese povsem novo dinamiko. 408 je stabilno zasidran na velikih kolesih s premerom 720 mm in je opremljen z legendarnimi 20-palčnimi platišči z revolucionarno geometrijsko zasnovo. S prednjo osvetlitvijo v obliki levjih čekanov se 408 idealno uvršča v družino PEUGEOT, kot to velja tudi za zadnje luči LED v obliki treh levjih krempljev.

 

Novi PEUGEOT 408 z dolžino 4,69 metra in dolgo medosno razdaljo, ki znaša 2,79 metra, ponuja izjemno veliko prostora v drugi sedežni vrsti, kjer je v predelu kolen na voljo kar 188 mm prostora. Tudi prtljažnik je zelo velik, saj razpolaga s 536 litri prostornine, ki jo je možno po preklopu naslonjal zadnjih sedežev povečati na 1611 litrov. V višino meri 1,48 metra, tako da je njegova silhueta elegantna in usločena. Seveda pa to pripomore tudi k boljši aerodinamični učinkovitosti.

 

EMOCIJE. PEUGEOT 408 ponuja vozniku in njegovim sopotnikom PEUGEOT i-Cockpit® zadnje generacije, ki ga prepoznamo v množici drugih zaradi kompaktnega volana, namenjenega užitkom v vožnji in izjemni okretnosti.

 

Izpostaviti je treba kakovostno končno obdelavo potniškega prostora in možnosti za vzpostavitev povezave po zaslugi najnovejših tehnologij, ki zagotavljajo bolj intuitivne vozniške izkušnje in udobna potovanja.

 

ODLIČNOST. Sistemi za pomoč pri vožnji, ki delujejo v povezavi s 6 kamerami in 9 radarskimi merilniki, zagotavljajo umirjeno in varno vožnjo. Med temi velja omeniti zlasti:

  • prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go;
  • pomoč pri nočni vidljivosti (Night Vision), ki voznika opozarja na prisotnost živali, pešcev ali kolesarjev, ki jih svetlobni snop dolgih luči ne doseže na cestišču pred vozilom,
  • nadzor mrtvega kota z dolgim dometom (75 metrov);
  • opozorilnik na promet za vozilom, ki opozarja na potencialno nevarnost pri vklopljeni vzvratni prestavi.

 

V ponudi motorjev za PEUGEOTA 408 sta na voljo dva priključna hibridna motorja s 180 in 225 KM in bencinski motor s 130 KM. Vsi trije se vgrajujejo skupaj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8. Čez nekaj mesecev pa bo na voljo tudi povsem električna izvedenka.

 

Prioritetna skrb oblikovalcev PEUGEOTA 408 je bila učinkovitosti, kajti s kombinacijo dobre aerodinamike, zmanjšane mase (od 1396 kg dalje) in motorjev z nizkimi emisijami je možno zagotoviti izjemno nizke povprečne vrednosti porabe energije (v fazi homologacije), kar velja tako za hibride kot za različico z motorjem z notranjim zgorevanjem s 130 KM.

 

Novi PEUGEOT 408 bo na trg prišel v začetku leta 2023. Vozilo svetovnih razsežnosti bodo sprva proizvajali v Franciji, v Mulhousu, za evropski trg, kmalu zatem pa še v tovarni Chengdu na Kitajskem za lokalni trg.

 

«Pri PEUGEOTU smo prepričani, da življenje postane boljše, če vanj vnesemo privlačnost. Novi 408 je s svojo edinstveno privlačnostjo, inovativno silhueto Fastback in nebrzdano eleganco popoln izraz filozofije in inventivnosti znamke PEUGEOT,» je povedala Linda Jackson, generalna direktorica znamke PEUGEOT. «Z vseh zornih kotov edinstveni novi PEUGEOT 408 je bil zasnovan za tiste ljubitelje avtomobilov in življenja, ki se želijo osvoboditi tradicionalnih okvirov, hkrati pa si želijo odgovornih užitkov. Pooseblja tehnološko odličnost znamke PEUGEOT, nadzorovano učinkovitost in digitalne izkušnje na zelo visoki ravni, pa tudi čisto vse emocije, ki jih ponuja instinktivna vožnja.»

 

 

  1. Iskanje odgovornih užitkov in novosti: tržišče in kupci

 

Z novim modelom 408 bo znamka PEUGEOT dopolnila svojo ponudbo v izjemno strateškem avtomobilskem segmentu C. PEUGEOT v zadnjih letih zaseda vodilno mesto tega segmenta po zaslugi uspehov, ki sta jih dosegla SUV-ja 3008 in 5008 in tri generacije petvratnih limuzin 308 in karavanov 308 SW, od katerih je bila zadnja pred kratkim lansirana. PEUGEOT 408 bo dopolnil ponudbo svoje znamke in se bo zavihtel v zgornji del segmenta C.

 

Novi PEUGEOT 408 odraža vrednote in skrbi populacije, ki stremi k modernosti: to so dinamične in hiper povezljive osebe, ki želijo prispevati k energetskemu prehodu, brez da bi se odpovedali tistim pravim trenutkom užitka. Stremijo za novostmi, cenijo kreativnost in drznost novih kombinacij, ki se oddaljujejo od ustaljenih kategorij.

 

Večina kupcev novega PEUGEOTA 408 bodo predvidoma pretežno aktivni pari z otroki ali brez, ki vozilo uporabljajo za osebne in tudi službene potrebe. Na njihovo odločitev torej vpliva cel mozaik potreb in želja, ki se pogosto dopolnjujejo. Nekateri se želijo povzpeti med bogatejše izvedenke segmenta C in si privoščiti večji ali bolj prostoren avtomobil. Drugim je morda všeč bolj izvirna in inovativna oblika karoserije, kot je kompaktni SUV, ki se jim zdi preveč vsakdanji ali družinski. Tretjim pa je po godu veliko vozilo, ki je pravi statusni simbol. Vsi pa seveda iščejo zelo novodobne avtomobilske občutke bodisi za vsakodnevno rabo kot tudi za daljša udobna in brezskrbna potovanja v družbi prijateljev.

 

  1. Edinstvena PRIVLAČNOST dinamične in inovativne izvedenke Fastback: oblikovna zasnova

 

 

V kombinaciji z mačjo držo, ki je tipična za vsakega PEUGEOTA, se univerzalni jezik novega vozila 408 povsem ujema z njegovim inovativnim konceptom različice Fastback zgornjega dela segmenta C. Ponaša se s še posebej ostro obdelanimi površinami, kar je zlasti opaziti na zadnjem delu, in sicer na koncu strehe, prtljažnih vratih in ob vznožju blatnikov, kjer se rezke dekorativne linije poigravajo s svetlobo.

 

408 ima čisto svojstveno zunanjo arhitekturno zgradbo. Zasnovan je na različici večenergijske konstrukcijske osnove EMP2 (Efficient Modular Platform) in je pridobil dolgo medosno razdaljo (2,787 m), ki je zagotovilo za obilo prostora v predelu kolen na zadnjih sedežih. Njegova skupna dolžina znaša 4,69 metra, v širino pa pri preklopljenih zunanjih ogledalih meri 1,859 metra.

 

Oba koloteka sta široka, saj prednji meri 1,599 metra, zadnji pa 1,604 metra, tako da je vozilo zares stabilno na cesti, tudi po zaslugi koles velikega premera (720 mm) in pestri paleti platišč vse do 20-palčnih. Čeprav je PEUGEOT 408 nekoliko privzdignjen, pa je njegov profil kljub temu usločen in športen, saj v višino meri komaj 1,48 metra.

 

Na prednjem delu se bohoti dolg pokrov motornega prostora, umeščen med privzdignjena blatnika, kar je značilno za najnovejše modele znamke PEUGEOT. Ta stilska odločitev poudari impozantno postavo prednjega dela, hkrati pa elegantno podaljša linije profila, saj je prerez med blatnikom in pokrovom motornega prostora povsem neopazen. S takšnim načelom gradnje je bilo prav tako možno poenostaviti zunanjo obrobo pokrova motornega prostora in zagotoviti brezhibno naleganje karoserijskih delov.

 

Za osvetlitev uporabljena tehnologija Matrix LED nam je omogočila oblikovati zares usločene žaromete, hkrati pa zagotoviti najvišjo raven storitev. Žarometa tvorita pogled novega vozila 408: to je odločno PEUGEOTOV pogled. Osvetlitev se razteza proti spodnjemu delu z dvema trakovoma LED diod v obliki levjih čekanov, ki se potopita v odbijač.

 

Okrasna maska izraža identiteto vozila 408, saj na sredini nosi najnovejši logotip znamke Peugeot, v katerem je skrit radarski merilnik, ki ga koristijo številni sistemi za pomoč pri vožnji. Končna obdelava okrasne maske je v barvi karoserije, tako da se zlije s preostalo površino odbijača v znaku generacijske spremembe in elektrifikacije izbora vozil PEUGEOT. Velike dekorativne reže v črni barvi opredeljujejo tematski motiv prednjega dela, saj vizualno poudarijo njegovo širino in vzdržljivost. Reže obdajajo in ščitijo svetlobne levje čekane ter se združijo s črnimi zaščitnimi elementi, ki obdajajo karoserijo in s svojim kontrastnim odtenkom izpostavijo vidljivost svetlobnega podpisa.

 

Na profilu novega PEUGEOTA 408 je opaziti premišljeno postavljeno razmejitev med črnimi in pobarvanimi deli, ki usloči njegovo silhueto in doprinese k dinamičnosti. Ta razmejitev poudari tudi velikost potniškega prostora, zlasti z obliko bočnih stekel, ki poudarja dinamičnost izvedenke fastback za najvišjo točko dostopnosti zadnjih vrat.

 

Bočne zaščite karoserije in blatniških košev se raztezajo v mogočen zadnji odbijač črne barve, ki pod točno določenim kotom razmeji barvo karoserije in s tem poudari inverzni učinek zadnjega dela za še večjo dinamičnost. Poleg tega tudi vizualno absorbira zadnji previs, v katerem se skriva zelo prostoren prtljažni prostor.

 

20-palčna platišča z revolucionarno stilsko zasnovo in v krog ujeto geometrijsko obliko, so pri zaustavljenem vozilu zares osupljiva, med vožnjo z nizko hitrostjo pa ustvarijo spektakularen vizualni učinek. Njegova neobičajna oblikovna zasnova se ujema z inovativnim konceptnim pristopom novega vozila 408.

 

Zadnji del strehe je z vidika aerodinamične zasnove še zlasti občutljivo območje. Pretok zraka je optimalen in speljan skozi dva “mačja uhlja”, ki ustvarita optimalen aerodinamični prehod v smeri proti spojlerju prtljažnih vrat. Ta dva pod kotom nameščena dodatka sta nadvse učinkovita in prepoznavna elementa stilske zasnove novega PEUGEOTA 408.

 

Za novega PEUGEOTA 408 bo na voljo 6 barv karoserije:

  • modra Obsession (nova barva, izbrana za lansiranje modela),
  • siva Titane (nova barva),
  • siva Artense (izključno za izvedenko Allure),
  • rdeča Elixir,
  • biserno bela,
  • črna Perla Nera.

 

  1. Vožnja polna EMOCIJ po zaslugi voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit®

 

PEUGEOT i-Cockpit® je eden izmed najbolj prepoznavnih elementov potniškega prostora znamke PEUGEOT. Z vsako novo generacijo se tekom zadnjega desetletja modernizira in pridobi novosti. Z novim PEUGEOTOM 408 je napredoval na področju ergonomske zasnove, kakovosti, praktičnosti in tehnologije po zaslugi povsem novega sistema za informacije in razvedrilo PEUGEOT i-Connect®.

Za PEUGEOT i-Cockpit® značilen volan manjših dimenzij zagotavlja še več užitkov v vožnji, saj ponuja edinstven občutek natančnega in okretnega krmiljenja. Volan novega vozila 408 je ergonomsko oblikovan in ogrevan (za doplačilo), na njem pa so združena stikala multimedijskega sistema (radio, telefon) in nekaterih sistemov za pomoč pri vožnji.

Na novi digitalni instrumentni plošči, ki je umeščena v višini oči tik nad volanom, se nahaja 10-palčni digitalni prikazovalnik. Pri nivoju opreme GT je instrumentna plošča na voljo s tehnologijo 3D. Digitalna instrumentna plošča ima velik nabor nastavitev in možnosti prilagajanja po meri ter ponuja več načinov prikaza (povezljiva navigacija TomTom, avtoradio/medijski sistem, sistemi za pomoč pri vožnji, pretok energije…), ki jih lahko spremenimo neposredno z obvolanskim stikalom.

Zgradba armaturne plošče novega PEUGEOTA 408 temelji na arhitekturnih zasnovi «high-vent», po kateri so zračniki umeščeni v visokem položaju tik pred glavami potnikov, tako da jim zagotavljajo optimalno toplotno udobje.

Zahvaljujoč tej arhitekturni razporeditvi je 10-palčni sredinski zaslon na dotik, ki je nameščen nekoliko nižje kot digitalna instrumentna plošča, neposredno v liniji voznikovega pogleda in bližje njegovi roki. V sklopu sistema so na voljo povsem po meri nastavljiva stikala i-Toggles. Nahajajo se nasproti sredinskega zaslona, kot odprta knjiga, in vnesejo v notranjost povsem edinstven videz in edinstveno stopnjo tehnologije za ta avtomobilski segment. Vsako stikalo i-Toggle je tipka na dotik, ki služi kot bližnjica do nastavitev klimatske naprave, telefonskih stikov, radijske postaje, sprožitve aplikacije… ki si jo lahko uporabnik nastavi po meri.

Eden od ciljev oddelka za notranje stilsko oblikovanje znamke PEUGEOT od zasnove potniškega prostora novega vozila 408 dalje je bil uravnotežiti prostor med potnikoma v prvi vrsti. PEUGEOT i-Cockpit® ima proti vozniku obrnjen sredinski zaslon («driver oriented»), ki optimalno izboljša ergonomijo vožnje, voznika pa v ničemer ne ovira pri prebiranju podatkov in njegovi uporabi.

Sredinski zaslon pa je namenoma obrnjen tudi proti sovozniku. Na posebnem loku na voznikovi strani so združena vsa upravljalna stikala vozila. Voznik lahko z enim samim pritiskom izbira med različnimi načini, ki jih ponuja 8-stopenjski samodejni menjalnik EAT8:

  • Reverse (R) za vklop vzvratne prestave,
  • Neutral (N) za delovanje vozila v prostem teku,
  • Drive (D) sproži samodejni izbor ene izmed 8 prestav glede na hitrost, tip vožnje, profil cestišča in obremenitev vozila.

 

Te funkcije dopolnjujeta še dva posebna gumba:

  • Parking (P) za preklop menjalnika v položaj za parkiranje.
  • Pri hibridnih motorjih pa je na voljo še gumb Brake (B) za vklop regenerativnega zaviranja. Pri izvedenki z motorjem z notranjim zgorevanjem pa se namesto njega nahaja gumb Manuel (M), ki omogoča ročno izbiranje prestav z obvolanskima prestavnima ročicama.

Temu se pridružuje še izbirnik načina vožnje za izbiro različnih načinov (Electric, Eco, Hybrid, Normal in Sport), odvisno od motorja.

 

  1. Povezljiva ODLIČNOST: sistem PEUGEOT i-Connect Advanced

 

Novi Peugeot 408 ponuja zelo visoko raven povezljivih izkušenj. Ergonomsko zasnovani in trendovski najnovejši sistem za informacije in razvedrilo ponuja vsakemu posamezniku najboljše rešitve s področja pametnih telefonov in sveta avtomobilizma ter se prilagaja njegovim potrebam in željam. Vsak voznik si lahko izbere in shrani svoje priljubljene nastavitve za prikaz podatkov, notranji ambient in druge nastavitve. V sistem je možno shraniti kar osem različnih profilov.

Funkcija mirroring, prek katere se pametni telefon poveže z informacijsko razvedrilnim sistemom vozila poteka brezžično, istočasno pa sta lahko v sistem priključena dva telefona prek povezave Bluetooth. Povezljivi sistem PEUGEOTA 408 dopolnjujejo štiri vtičnice USB-C.

Sredinski 10-palčni zaslon visoke ločljivosti ima velik nabor nastavitev in možnosti prilagajanja po meri po zaslugi več oken in «gradnikov» ali bližnjic, ki so zelo enostavne za uporabo in tako hitro odzivne kot tablični računalnik. Tako se lahko po raznih menijih povsem enostavno pomikate, če po zaslonu podrsate z leve proti desni, obvestila lahko pregledujete od zgoraj navzdol ali pa se zaslona dotaknete s tremi prsti, da se vam prikaže seznam aplikacij.

V kateremkoli trenutku se lahko s pritiskom na gumb na dotik «Domov» povsem enostavno vrnete na uvodno stran, enako kot pri pametnem telefonu.

Na zgornjem delu je stalno prikazana vrstica, v kateri so na voljo informacije o zunanji temperaturi, klimatski napravi, položaju na straneh z vtičniki, podatkih o vzpostavljeni povezavi, obvestila in ura.

Izjemne izkušnje zaokroža vrhunski informacijsko razvedrilni sistem PEUGEOT i-Connect Advanced. Opremljen je z zmogljivo in učinkovito povezljivo navigacijo TomTom. Za optimalno prebiranje podatkov se zemljevidi prikazujejo na 10-palčnem zaslonu na dotik. Posodobitev sistema se izvaja «over the air», se pravi neposredno med prenosom podatkov prek telekomunikacijskega omrežja.

Uporabnik lahko prek funkcije za prepoznavanje naravnega glasu sistemu poda ukaz "OK PEUGEOT", ki je nepogrešljiv zaveznik za povečanje varnosti pri vsakodnevni rabi in mu omogoča dostop do vseh zahtev, ki se nanašajo na funkcije za informacije in razvedrilo.

Sistem vsebuje navodila za uporabo in poučne vsebine, ki so uporabnikom v pomoč in jim ponudijo odgovore na njihova vprašanja.

 

 

  1. ODLIČNOST in učinkovitost sta neobhodno potrebna: karoserija in motorji

 

Glavna skrb ekip znamke PEUGEOT tekom celotne zasnove in razvoja novega vozila 408 je bila učinkovitost, saj si prizadevajo zmanjšati porabo goriva in omejiti emisije CO₂.

 

Aerodinamiki novega PEUGEOTA 408 so posvetili čisto posebna pozornost, da bi izboljšali energetsko ravnovesje. Odbijači, prtljažna vrata, usmernik zraka, stebrički karoserije, zaščita na podvozju…, vsi deli karoserije so bili optimalno izboljšani, po zaslugi tesnega sodelovanja med oblikovalci in inženirji za aerodinamiko znamke PEUGEOT – tovrstno sodelovanje je potekalo po zgledu delovnega sodelovanja med ekipami oblikovalskega studia in inženirjev, ki so ustvarili dirkalnik Hypercar 9X8. Enako tudi zasnova koles omogoča boljšo aerodinamično učinkovitost in znatno prispeva k splošni zmogljivosti avtomobila.

Za bolj učinkovito preprečevanje tresljajev je bila optimalno izboljšana tudi trdnost karoserije po zaslugi posebnega postopka lepljenja elementov zgradbe. Užitki v vožnji so bolj kot kadarkoli poprej zapisani v genih novega PEUGEOTA 408, ki se ponaša z vzorno lego na cesti, udobjem v vožnji visokega razreda in izjemno okretnostjo med vožnjo po mestu, saj njegov premer obračalnega kroga med pločniki znaša 11,18 metra.

 

V izboru pnevmatik za novega PEUGEOTA 408 so na voljo dimenzije od 17 do 20 palcev. Vozilo je opremljeno s pnevmatikami razreda A, ki izboljšajo učinkovitost in hkrati zmanjšajo kotalni upor, ne da bi se bilo potrebno odpovedati zahtevam znamke z vidika vzorne lege na cesti.

 

Za novega PEUGEOTA 408 sta na voljo dva priključna hibridna motorja:

  • PLUG-IN HYBRID 225 e-EAT8: dvokolesni pogon/združeno delovanje motorja PureTech s 180 konjskimi močmi (132 kW) in električnega motorja z 81 kW v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom e-EAT8/v fazi homologacije.
  • PLUG-IN HYBRID 180 e-EAT8 / dvokolesni pogon/združeno delovanje motorja PureTech s 150 konjskimi močmi (110 kW) in električnega motorja z 81 kW v kombinaciji z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom e-EAT8/v fazi homologacije.

Litij-ionska baterija obeh priključnih hibridnih izvedenk ima 12,4 kWh kapacitete in 102 kW moči. Na voljo sta dva tipa vgradnih polnilnikov: serijsko je na voljo enofazni polnilnik 3,7 kW, za doplačilo pa enofazni polnilnik z močjo 7,4 kW.

Okvirno trajanje polnjenja:

  • Na polnilnici Wallbox (32 A) s 7,4 kW in z vgrajenim enofaznim polnilnikom s 7,4 kW je možno baterijo v celoti napolniti v 1 uri 55 minut.
  • Na zmogljivejši vtičnici (16 A) in z vgrajenim enofaznim polnilnikom s 3,7 kW je možno baterijo v celoti napolniti v 3 urah 50 minut.
  • Na standardni vtičnici (8 A) in z enofaznim vgrajenim polnilnikom (3,7 kW) se baterija v celoti napolni v približno 7 urah 5 minutah.

Na voljo je tudi motor z notranjim zgorevanjem: trivaljni 1,2-litrski bencinski motor PureTech s 130 konjskimi močmi, ki izpolnjuje zahteve najnovejšega emisijskega standarda Euro 6.4 in je vgrajen skupaj z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8 in sistemom Start & Stop; motor je še v fazi homologacije.

Omeniti velja, da so vsi motorji novega PEUGEOTA 408 opremljeni z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom, ki zagotavlja brezskrbno uporabo in učinkovitost.

V ponudbi ni nobenega dizelskega motorja, vendar pa bo v prihodnje lansiran model na 100 % električni pogon.

 

  1. Tehnološka ODLIČNOST: sistemi za pomoč pri vožnji

 

V notranjosti novega PEUGEOTA 408 je na voljo celovit sklop sistemov za pomoč pri vožnji najnovejše generacije, ki informacije pridobivajo od šestih kamer in devetih radarskih merilnikov ter zagotavljajo varno in umirjeno vožnjo in izvajanje manevrov. Nekateri sistemi so izšli neposredno iz visokih segmentov:

  • Prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop and Go in referenčno vrednostjo razdalje med vozili.
  • Samodejno zaviranje v sili z opozorilnikom na nevarnost naleta zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, od hitrosti 7 km/h do 140 km/h, odvisno od izvedenke.
  • Aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu ali prekoračitev stranske talne črte s popravkom smeri vožnje.
  • Opozorilnik na voznikovo nepozornost zaznava znake nezbranosti na daljših vožnjah in pri hitrosti višji od 65 km/h, in sicer z analiziranjem mikro premikov volana.
  • Razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov in prikaz na digitalni instrumentni plošči: Stop, enosmerna cesta, prepovedano prehitevanje, konec prepovedi prehitevanja... poleg običajne signalizacije, ki se nanaša na hitrost.
  • Sistem za vidljivost ponoči (Night Vision) zaznava živa bitja (pešce/živali) pred vozilom ponoči ali pri slabši vidljivosti. Sistem zaznava onstran dometa dolgih luči, ter na sredini digitalne instrumentne plošče prikaže infrardečo sliko, ki se nahaja neposredno v voznikovem vidnem polju.
  • Nadzor mrtvega kota z dolgim dometom (75 metrov).
  • Opozorilnik na promet od zadaj: opozarja na potencialno nevarnost ob približevanju oviri z vklopljeno vzvratno prestavo.
  • Kamera za vzvratno vožnjo visoke ločljivosti s prikazom slike pod kotom 180° in z integriramo šobo za čiščenje.
  • Pomoč pri parkiranju pod kotom 360° po zaslugi štirih kamer visoke ločljivosti (prednja, zadnja in dve bočni).
  • Usmeritev zunanjih ogledal v ustrezen položaj ob vklopu vzvratne prestave.
  • Žarometi Matrix LED omogočajo maksimalno izkoristiti moč osvetlitve dolgih luči brez zaslepitve vozil, ki vozijo pred nami ali ki se približujejo.
  • Samodejni preklop dolgih luči.

 

S paketom opreme Drive Assist 2.0, ki bo na voljo kasneje, pa je bil storjen še en korak proti pol samodejni vožnji. Paket zajema prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go in pomoč pri zadržanju vozila na voznem pasu.

Pridobil je dve novi funkciji, ki bosta na voljo na voziščih z ločenimi voznimi pasovi:

  • Polsamodejna menjava voznega pasu predlaga vozniku, naj prehiti pred seboj vozeče vozilo in nato zapelje nazaj; funkcija je na voljo od hitrosti 70 km/h do 180 km/h.
  • Vnaprejšnje priporočilo o omejitvi hitrosti, ki vozniku predlaga, naj prilagodi hitrost (pospešitev ali upočasnitev) glede na prometne znake omejitve hitrosti.

 

Na voljo še je razna druga oprema, ki poenostavi vsakodnevno uporabo novega PEUGEOTA 408:

  • prostoročni dostop in zagon Proximity,
  • dostop s polnimi rokami z motoriziranimi prtljažnimi vrati,
  • ogrevano vetrobransko steklo s funkcijo za razmeglitev celotne površine in ogrevan volan,
  • alarmna naprava za varovanje zunanjih in notranjih površin in dodatno zaklepanje,
  • električna parkirna zavora pri vseh izvedenkah.
  • pomična streha s senčnikom.

 

Novi PEUGEOT 408 pa je opremljen tudi z asistenčnim sistemom e-call:

  • Klic v sili «E-call+» z informacijo o številu potnikov in funkcijo za lokalizacijo vozila, ki posreduje smer vozila na voznem pasu.

 

  1. Dolgotrajne EMOCIJE med brezskrbno vožnjo: dobro počutje v notranjosti

 

Novi PEUGEOT 408 je izvedenka fastback iz zgornjega dela avtomobilskega segmenta C, ki ponuja številno opremo, s katero lahko do potankosti izkusite užitke v vožnji in mobilnost.

Prednja sedeža se povsem prilegata telesu in sta prejela oznako AGR (Aktion für Gesunder Rücken), ki jo podeljuje neodvisno nemško združenje strokovnjakov s področja ergonomije in zdravja hrbtenice. S to oznako so hkrati nagradili ergonomsko obliko in številne možnosti za nastavitev prednjih sedežev.

Za sedeže je na voljo tudi funkcija za električno nastavitev v 10 smeri in shranjevanje dveh spominskih položajev za voznikov sedež in za nastavitev v 6 smeri za sovoznikov sedež, pa tudi funkcija za pnevmatsko masažo z osmimi blazinicami in petimi različnimi programi ter ogrevanje sedalnih delov.

Oblikovna zasnova sedežev je bila posebej premišljena, tako da izpostavi kakovost uporabljenih materialov: tkanina s patinasto barvo, tehnološko napredna tkanina, alcantara, reliefno usnje in barvno napa usnje. Pri izvedenkah GT sedeže krasijo okrasni šivi v barvi Adamite, ki jih opazimo tudi na armaturni plošči, vratnih ploščah in penastih oblogah na konzoli.

Med prednjima sedežema se lok sredinske konzole razteza vse do površine za brezžično polnjenje telefona. Vsi ostali deli konzole pa so v celoti namenjeni odlaganju in praktični uporabi, kot na primer naslon za roke, dve vtičnici USB C (polnjenje/podatki), dva nosilca za kozarec velikega premera in do 33 litrov raznih odlagalnih površin.

V zadnjem delu je na voljo še posebej veliko prostora po zaslugi medosne razdalje, ki znaša 2,787 metra in s katero je novi 408 najbolj prostoren PEUGEOT za potnike na zadnjih sedežih: na voljo imajo kar 188 mm prostora za kolena. Prostor za noge, ki ga imajo potniki na zadnjih sedežih na voljo pod sedeži v 1. vrsti, je zasnovan tako, da omogoča maksimalno svobodno premikanje nog; oblikovna zasnova sedežev in kot sedalnega dela omogočajo potnikom čim bolj izkoristiti razpoložljivi prostor za optimalno udobje na potovanjih.

Tudi možnosti za vzpostavitev povezave ne zaostajajo, saj sta v vozilu od nivoja opreme Allure dalje na voljo dve vtičnici USB C za polnjenje na zadnjem delu sredinske konzole.

 

Za novega PEUGEOTA 408 je serijsko na voljo dvodelna sedežna klop (60/40), ki je opremljena z odprtino na smuči. Pri nivoju opreme GT ima sedežna sklop sistem za takojšen preklop obeh delov, za kar je treba zgolj premakniti enostavno dostopne vzvode na stranicah prtljažnega prostora.

 

Prtljažni prostor novega vozila 408 je še posebej prostoren. Če preklopimo obe naslonjali zadnje sedežne klopi, se prostornina za nakladanje poveča s 536 na 1611 litrov (vključno s 36 litri odlagalnih mest pod talno oblogo prtljažnika pri izvedenki z motorjem z notranjim zgorevanjem). Ko je naslonjalo sedežne klopi preklopljeno, lahko v vozilo naložimo predmete dolge več kot 1,89 metra.

 

Za praktično vsakodnevno rabo se v prtljažnem prostoru nahajajo 12-voltna vtičnica na desni oblogi, osvetlitev na LED diode, mreža in elastični trak za odlaganje in držala za nakupovalne vrečke.

 

Polica prtljažnega prostora je pripeta neposredno na prtljažna vrata. Ob vsakem odpiranju se pomakne skupaj z vrati in tako omogoča enostavno nakladanje prtljage.

 

Prtljažna vrata so motorizirana, kar dodatno poenostavi dostop s polnimi rokami. Vrata se samodejno odprejo, če:

  • z nogo sežemo pod odbijač,
  • pritisnemo gumb na daljinskem upravljalniku,
  • pritisnemo stikalo na zunanji strani prtljažnih vrat
  • ali z dotikom potisnega gumba, ki se nahaja na armaturni plošči.

 

 

V notranjosti novega vozila 408 se bohoti ambientalna osvetlitev na LED diode (8 barv na izbiro), ki izza sredinskega zaslona oddaja nežno svetlobo in pomembno prispeva k umirjenemu ambientu v potniškem prostoru. Enako svetlobo opazimo vse do vratnih plošč s penasto oblogo, ki jo lahko prekriva tkanina ali Alcantara® ali pa čisto pravi kosi vgraviranega aluminija, odvisno od nivoja opreme.

 

 

Za učinkovito toplotno in zvočno udobje v novem PEUGEOTU 408 skrbijo tehnologije, ki se uporabljajo tudi za zasnovo in izdelavo njegovih stekel:

  • vetrobransko steklo je lahko za doplačilo v celoti ogrevano,
  • debelina prednjih in zadnjih stekel je bila povečana (3,85 mm),
  • prednji bočni stekli sta večplastni (od nivoja opreme Allure Pack dalje), kar zagotavlja boljšo zvočno izolacijo in večjo varnost (3,96 mm).

 

Klimatska naprava pa seveda prispeva k toplotnemu udobju potnikov. Šobe, prek katerih se v potniški prostor dovaja svež zrak, so v prednjem delu nameščene v visokem položaju, potniki v drugi vrsti sedežev pa imajo na voljo dva zračnika, nameščena na zadnjem delu sredinske konzole. Za zagotovitev zdrave notranje atmosfere je novi PEUGEOT 408 opremljen s sistemom AQS (Air Quality System), ki nenehno nadzoruje kakovost zraka, ki vstopa v potniški prostor, in samodejno vklopi funkcijo kroženja notranjega zraka. Za še večjo brezskrbnost od nivoja opreme GT dalje pa skrbi sistem Clean Cabin za obdelavo zraka s filtriranjem škodljivih izpušnih plinov in trdnih delcev. Kakovost zraka se prikazuje na sredinskem zaslonu na dotik.

 

Sistem Hi-Fi premium FOCAL® novega PEUGEOTA 408 je bil razvit v partnerskem sodelovanju s priznanim francoskim podjetjem Focal, ki je specializirano za avdio opremo, in je plod več kot triletnega dela. Sistem Hi-Fi premium FOCAL® z digitalno obdelavo zvoka ARKAMYS zajema deset zvočnikov z ekskluzivnimi in patentiranimi tehnologijami: 

  • 4 visokotonski zvočniki TNF z vbočeno kupolo iz aluminija,
  • 4 nizkotonski/srednjetonski zvočniki z membrano Polyglass in vzmetenjem TMD (Tuned Mass Damper) ter premera 165 mm,
  • 1 center zvočnik Polyglass,
  • 1 globokotonski zvočnik jajčaste oblike s trojno tuljavo Power Flower™.

 

Vgrajeni so skupaj z novim 12-kanalnim ojačevalnikom z močjo 690 W (tehnologija kategorije D).

Ekipe znamk Peugeot in Focal so za vsak zvočnik skupaj določile ležišče po meri, tako da so čisto vsi potniki deležni izjemne zvokovne potopitve v virtualni svet. Zvočni ambient je stabilen in natančen, glasovi so razločni in podrobni, nizki toni pa so globoki in prodorni.

 

  1. ODLIČNOST in užitki pri vsakodnevni rabi: storitve

 

V nekaterih državah je možno nakup novega PEUGEOTA 408 opraviti na spletnem mestu znamke za spletno prodajo, tako da je postopek nakupa 100 % digitaliziran («Selling On line») in povsem varen. Stranka lahko nakup novega vozila in odkup starega rabljenega vozila opravi s svojim pametnim telefonom, tabličnim računalnikom ali osebnim računalnikom. Vsaka stranka lahko po želji izbere tudi možnost brezplačne dostave njenega vozila na dom.

V podporo svojim strankam pri energetskem prehodu se je znamka PEUGEOT odločila lansirati novo ponudbo storitev, ki temelji na več stebrih:

PEUGEOT Easy-Charge omogoča lažji dostop do različnih rešitev za polnjenje elektrificiranih vozil:

  • ponudba rešitev za polnjenje na domu ali delovnem mestu prek pestre ponudbe opreme (zmogljivejša vtičnica, WallBox, Smart WallBox, …) in za diagnostiko, s katero je možno oceniti obstoječo električno inštalacijo in načrtovati boljšo rešitev za polnjenje ter izvesti končno montažo po zaslugi naših priporočenih partnerjev,
  • ponudba za polnjenje na javnih mestih prek aplikacije Free2Move eSolutions, ki omogoča dostop do omrežja z več kot 260.000 polnilnicami v Evropi: izbira priključkov glede na razdaljo, hitrost in ceno polnjenja.

PEUGEOT Easy-Care omogoča našim strankam brezskrbno spoznavanje vozila in jim zagotavlja užitke med uporabo avtomobila:

  • novi digitalni simulatorji vožnje, s katerimi boste spoznali skrivnosti električne mobilnosti na spletnih mestih znamke PEUGEOT;
  • posebne pogodbe o storitvah in za pomoč na cesti, ki jih je možno vključiti v enoten paket financiranja, s čimer se uporabniku zagotovi brezskrbno uporabo,
  • certifikat o kapaciteti baterije med servisnim pregledom za lažjo prodajo rabljenega elektrificiranega vozila z garancijo o zmogljivosti polnjenja baterije vozila,
  • garancija na baterijo velja 8 let oziroma 160 000 kilometrov.

V aplikaciji na pametnem telefonu MyPeugeot® ali na sredinskem zaslonu na dotik je možno:

  • sprožiti ali nastaviti predhodno toplotno klimatiziranje. Poleg udobja pa ta funkcija pri priključenem vozilu pripomore tudi k optimalnemu povečanju dosega (hitrejše doseganje referenčne temperature med fazami zagona) z vnaprejšnjim zagotavljanjem optimalne temperature delovanja baterije;

pregledovati, programirati, sprožiti ali časovno zamakniti polnjenje baterije.