Avto Celeia d.o.o.

Novi Peugeot 208

photophotophotophotophoto

PEUGEOT 208 najnovejše generacije se odlikuje po svojem izklesanem dizajnu s pridihom mladosti in energičnosti. Poleg svoje inovativne oblikovne zasnove novi PEUGEOT 208 uvaja novosti tudi z novo generacijo voznikovega mesta PEUGEOT i-Cockpit© s 3D instrumentno ploščo v višini oči in tudi z naborom sistemov za pomoč, ki izhajajo iz višjih segmentov. Ker se načini uporabe avtomobila hitro spreminjajo, in ker je energetski prehod zelo velika priložnost, bo novi PEUGEOT 208 že od lansiranja dalje na voljo s tremi različnimi viri pogona: električni, bencinski ali dizelski.

 

MOČ IZBIRE

Novi PEUGEOT 208 je zasnovan na najnovejši generaciji konstrukcijske osnove skupine PSA, skupni modularni konstrukcijski osnovi (Common Modular Platform, s kratico CMP). CMP je primerna za razne vrste pogona, tako da se bodo bodoči kupci lahko sami odločili za vrsto pogona: notranje zgorevanje (bencin/dizel) ali električni pogon.

Osrednja skrb inženirjev skozi celotno razvojno fazo je bila varčnost. Nova konstrukcijska osnova pomaga omejiti emisije CO2 novega PEUGEOTA 208 po zaslugi:

- zmanjšane teže (30 kg manj v primerjavi s platformo PF1),

- izboljšane aerodinamičnosti (izravnano dno karoserije in krmiljene odprtine za dovod zraka),

- znižan kotalni upor (pnevmatike kategorije A in zmanjšano trenje mehanskih delov prem),

- optimizacija pogonskih sklopov (izboljšan izkoristek pri zgorevanju, manjša prostornina motorjev, zmanjšano trenje mehanskih delov, podaljšani prenosi in uvedba sistema Stop & Start v vse izvedenke).

 

Konstrukcijska osnova CMP ponuja tudi visoko stopnjo udobja in varnosti:

- izboljšano zvočno in toplotno udobje v notranjosti, znižane vibracije,

- razpoložljivost sistemov za pomoč pri vožnji, ki so na ravni visokih avtomobilskih segmentov in prava inovacija segmenta B.

 

MOTORJI

Za PEUGEOT 208 je na voljo celovit izbor motorjev z notranjim zgorevanjem zadnje generacije, ki ustrezajo najnovejšim zahtevam emisijskega standarda. Edinstveno ponudbo segmenta B predstavljata motorja PureTech 100 in 130, ki sta na voljo z 8-stopenjskim samodejnim menjalnikom EAT8.

Med bencinskimi motorji je na voljo trivaljni motor s prostornino 1,2 L:

  • PureTech 75 S&S BVM5,
  • PureTech 100 S&S BVM6 ali EAT8,
  • PureTech 130 S&S EAT8.

Med dizelskimi motorji je na voljo štirivaljni motor s prostornino 1,5 L:

  • BlueHDi 100 S&S BVM6.

Za tržna območja, kjer so zahteve za nadzor emisij manj stroge, bodo na voLjo tudi motorji z ročnim menjalnikom (BVM6) ali s samodejnim menjalnikom (EAT6).

 

NEUSTAVLJIV

Nova generacija, ki je daljša, širša in nižja od aktualnega modela PEUGEOTA 208, je pridobila elegantno obliko karoserije, ki z napetimi in izčiščenimi linijami nakazuje na športno tekmovalnost. Široki blatniki in razkošne linije karoserije poskrbijo za pridih čutnosti s subtilnim ravnovesjem med čvrstostjo in mehkobo.

S profila nam novi PEUGEOT 208 razkrije nazaj pomaknjeno vetrobransko steklo, ki je prepustilo prostor daljšemu pokrovu motornega prostora z izklesanimi linijami. Zadnje vogalno steklo je kot znak dinamičnosti zelo nagnjeno in popolnoma poravnano z zadnjim blatniškim košem.

Nemudoma prepoznavni so prednji žarometi Full LED s svetlobno signaturo v obliki treh levjih krempljev (odvisno od izvedenke). Prednji odbijač je oblikovan kot enotna obroba, ki ima na sredini brezhibno integrirano okrasno masko z veliko odprtino. Slednja se neopazno prilega celoti in ima na sredini logotip znamke PEUGEOT v podobi leva. Na skrajnem delu pokrova motornega prostora se nahaja podpis 208.

Zadnji del novega PEUGEOTA 208 ima značilno črno okrasno letev, ki se razteza po celotni širini prtljažnih vrat in povezuje luči v obliki treh krempljev (ki so vklopljene tako dnevi kot ponoči). Zadnji spojler je na voljo v lakirani črni končni obdelavi in je lahko glede na tip motorja okrašen s kromanima izpušnima cevema.

Poleg serijskih barv karoserije in strehe Black Diamond je za novega PEUGEOTA 208 na voljo tudi barvna paleta, ki idealno odraža njegov energičen in vitalen značaj:

- kovinska rumena Faro,

- trislojna modra Vertigo,

- rdeča Elixir z barvnim lakom, nanešenim po postopku, ki barvi doda globino in intenzivnost. Obliko karoserije dodatno poudarijo barvni odsevi.

 

TEHNOLOGIJA NASLEDNJE GENERACIJE

Z novim sistemom Drive Assist najnovejši PEUGEOT 208 odpira pot pol avtonomni vožnji s koriščenjem sistemov za pomo pri vožnji zadnje generacije, ki so med najboljšimi v segmentu:

- prilagodljivi tempomat s funkcijo Stop & Go pri samodejnem menjalniku EAT8 (ali Automatic Cruise Control Stop & Go) z nastavljivo referenčno vrednostjo razdalje med vozili. Funkcija je na voljo od 0 km/h dalje. Pri tempomatu s funkcijo 30 km/h, ki je na voljo za ročni menjalnik, se regulator začasno izklopi po zaviranju, ki je povzročilo upočasnitev pod 30 km/h, zato mora voznik prevzeti nadzor nad volanom, pritisniti pedal sklopke in zavirati vse do zaustavitve vozila,

- pomoč pri zadržanju na voznem pasu z možnostjo izbire položaja na voznem pasu s strani voznika (v povezavi s prilagodljivim tempomatom Stop & Go),

- Full Park Assist s funkcijo za varovanje zunanjih površin Flankguard (pri samodejnem menjalniku EAT8). V tem primeru sistem za uvoz in izvoz iz parkirnega mesta samodejno krmili volan, pedal za plin in zavoro.

- samodejno zaviranje v sili zadnje generacije (zaznava pešce in kolesarje, podnevi in ponoči, do hitrosti 5 km/h) in opozorilnik na nevarnost naleta,

- aktivni opozorilnik na nenamerno menjavo voznega pasu (ali prekoračitev talne črte) s popravkom smeri vožnje od 65 km/h dalje,

- opozorilnik na voznikovo nepozornost ocenjuje stanje voznikove pozornosti na daljših vožnjah in pri hitrosti višji od 65 km/h, in sicer z analiziranjem mikro premikov volana,

- samodejni preklop dolgih luči,

- prepoznavanje prometnih znakov za omejitev hitrosti in priporočeno hitrost,

- razširjeni sistem za prepoznavanje prometnih znakov (Stop, enosmerna cesta);

- aktivni sistem za nadzor mrtvega kota (s popravkom smeri vožnje). Funkcija je na voljo od 12 km/h dalje.

- električna parkirna zavora.

 

NOVI PEUGEOT e-208: e-motion

Novi PEUGEOT e-208 ponuja živahno odzivnost in stimulativne užitke v vožnji po zaslugi motorja na 100 % električni pogon, ki bo na voljo od lansiranja dalje:

- motor z močjo 100 kW (136 KM) in 260 Nm navora (razpoložljivega od 0 km/h dalje) za takojšnjo odzivnost,

- neslišna vožnja in brez vibracij,

- tehnološko izpopolnjena animacija na osrednjem zaslonu (prikaz delovanja pogonskega sklopa v realnem času).

 

Novi PEUGEOT e-208 ponuja tri načine vožnje:

  1. eko: optimalna avtonomija,
  2. normalni: optimalno udobje za vsakodnevno uporabo,
  3. športni: prednost imajo zmogljivost in občutki, moč in najvišji navor (0 do 100 km/h v 8,1 sek.).

 

Na voljo sta tudi dva načina zaviranja, dostopna prek prestavne ročice in vsak s svojim načinom regeneriranja akumulatorja:

- zmerni način, ki nudi občutke podobne kot pri zaviranju z motorjem z notranjim izgorevanjem,

- silovitejši način za nadzorovano upočasnitev prek pedala za plin.

 

Bivalno udobje in prostornina prtljažnika sta enaka kot pri izvedenki z motorjem z notranjim zgorevanjem. Akumulatorske baterije so razporejene pod talno ploščo novega PEUGEOTA 208.

Podvozje je bilo kot znak kakovosti znamke PEUGEOT za novega PEUGEOTA e-208 deležno optimalnih nastavitev in specifičnih tehničnih rešitev (optimalna razporeditev mase). Tako lahko novi PEUGEOT 208 doseže dinamične zmogljivosti, primerljive z izvedenkami z motorjem na notranje zgorevanje.

Novi PEUGEOT e-208 je opremljen z visoko zmogljivim akumulatorjem 50 kWh, s katerim vozilo doseže tudi do 340 kilometrov avtonomije po homologacijskem globalno usklajenem preizkusnem postopek za osebna vozila in lahka gospodarska vozila WLTP (Worldwide harmonized Light vehicles Test Procedures) in 450 kilometrov po novem evropskem voznem ciklu NEDC (New European Driving Cycle). Garancija na akumulator velja 8 let oziroma 160.000 kilometrov pri 70 % napolnjenosti.

 

Načini polnjenja so fleksibilni in se prilagajajo najrazličnejšim vsakodnevnim situacijam. Na razpolago so trije načini polnjenja:

- s klasičnim gospodinjskim priključkom oziroma za 100 % napolnjenost v 16 urah,

- s priključno postajo Wall Box, prek katere se akumulator do konca napolni v 5h15 pri trifaznem toku (11 kW) ali v 8 urah pri enofaznem toku (7,4 kW),

- s posebnim javnim priključkom: toplotna regulacija akumulatorja omogoča koriščenje polnilnikov z močjo 100 kW in doseganje 80 % napolnjenosti v 30 minutah.

 

Novega PEUGEOTA e-208 krasijo zunanji elementi, prepoznavni na prvi pogled:

- okrasna maska v barvi karoserije,

- logotip leva z dikroičnim odsevom (postopek, zaradi katerega se barva spreminja z zornim kotom),

- monogram "e-208" na zadnjem delu in črka "e" na zadnjih blatnikih.

Kontaktirajte prodajalca

Avto Celeia d.o.o.

Podjetje AVTO CELEIA d.o.o. s sedežem na Ipavčevi ulici 21 v Celju, je pričelo s poslovanjem septembra 2014. Gre za družinsko podjetje z dolgoletnimi izkušnjami na področju avtomobilizma, v sklopu katerega deluje že tretja generacija družinskih članov. Dejavnost podjetja je prodaja in servisiranje vozil znamke PEUGEOT, odkup in prodaja rabljenih vozil, prodaja nadomestnih delov in dodatne opreme Peugeot ter kleparska in ličarska popravila. Opraviti je možno tudi cenitev rabljenega vozila, ki je pri nas brezplačna in brez obveznosti, kot tudi sklenitev avtomobilskega zavarovanja. S svojo lokacijo v Celju je območje delovanja Celjska regija in širša okolica. Glavni moto podjetja in zaposlenih je “zadovoljen kupec – naš uspeh”.

Več informacij

AKTUALNO